UKENS SPØRSMÅL

Skulle du ønske at ingen slapp kula, eller håpet du på at Kevin skulle slippe den?

Jeg skulle ønske de delte pengene likt seg i mellom ❤

Hadde du permisjon fra jobben din da du var på paradise hotel?

Jeg fikk fri av sjefen min, som visste hva jeg skulle. Hun satt meg derfor ikke opp i januar og februar, fordi hun ikke visste når jeg ville komme hjem, men det var så enkelt som at jeg kunne bli satt opp og få jobbe om jeg plutselig kom hjem etter to uker 🙂

Hvilken farge har du på extentionet ditt? 🙂

Jeg har en blanding  av farge 59 og 61 😊

Hva synes du om Eileen i forrige sesong?

Jeg synes hun gjorde et veldig godt inntrykk! Hun virker oppriktig snill og god.

Jeg skal flytte til Larvik i slutten av august. Har du noen tips for å skaffe seg venner i området?

Det kommer jo litt an på hvor gammel du er, men sosialiser deg ved å starte med en hobby som for eksempel en idrett, noe innenfor musikk eller andre interesser du har. Da møter du fort det som kan bli dine nye venner. Ved å få en jobb blir man fort kjent med kolleger, som kan bli venner <3 Det som er med Larvik er at det er få steder hvor man kan møte folk for å bli kjent på en måte. Når vet ikke jeg hvor gammel du er, men det er nesten ingen utesteder eller barer som blir brukt (en del i Stavern nå mot sommeren kanskje), og jeg vet ikke om noe annet… Nå har jeg bodd borte fra Larvik i tre år da, så mye kan ha skjedd innen den tid!

Hva kunne dere egentlig snakke om før dere ble kjent? Virker som det ikke var så mye dere kunne snakke om 😝

Helt random ting som tv-programmer, verdensrommet, mat osv. Sofie og jeg snakket om alt mulig rart, men det vi ikke kunne snakke om var personlige ting som navn, alder, familie, venner, eks-kjærester, hjemsted osv.

Hvorfor hadde du ikke reagert på samme måte om Kevin hadde sluppet kula?

Det er litt vanskelig å forklare… Jeg hadde et bedre forhold til han enn hva jeg hadde til Martine, så jeg tror jeg automatisk ville støtter han uansett hva utfallet hadde blitt i den finalen om du skjønner?

Hva synes du om Donald Trump?

Personlig liker jeg ikke han spesielt godt ut ifra det bildet han har vist av seg selv via media siden han ble kjent. Holdningene hans til kvinner og likestilling er helt forferdelig, og noe som ikke bør tilhøre en av verdens mektigste menn. I tillegg ser jeg han som diskriminerende med tanke på måten han snakker om at han skal stenge ute alle muslimer fra USA, igjen måten han snakker om kvinner på og hele ideen om muren i Mexico, altså… Virkelig? Jeg synes han virker litt kort, og i hvert fall korttenkt. Flink businessmann, ja, men som politiker, president og menneske har jeg lite til overs for han på grunn av holdningene han har til en del temaer jeg ser på som veldig viktige!

Holder ikke du på med Magne fra sesong 5 (2013)? Eller husker jeg feil?

Nei, det gjør jeg ikke 😊

Skikkelig fin topp!! Hvor he du kjøpt den?😻

Tusen takk <3 Det er en kjole kjøpt fra Nelly, men den er typ tre år gammel tror jeg

Fikk du et godt inntrykk av Lene i sesong 1? (Hun mobberen)

I begynnelsen likte jeg henne, men inntrykket ble selvfølgelig dårligere etter oppførselen mot Margrethe. Allikevel er dette nå snart ti år siden, og at hun fortsatt har det stempelet etter å ha gjort en stor feil for så mange år siden synes jeg er trist.. Hun har helt sikkert fått gjennomgå nok for det, og mye kan ha endret seg siden den tid så jeg føler vi kan legge bort det nå snart.

Er det lett å kjøre bil i Oslo?

Det er nok litt individuelt hva man synes her, men det går greit. Jeg kjørte mye her da vi skulle flytte fra Larvik, og da synes jeg det var lett. Når det går en stund mellom hver gang jeg kjører synes jeg det er litt skummelt fordi det er veldig mye å forholde seg til, men med en gang jeg kommer inn i det synes jeg det er lett!

Hvorfor er du ikke med i Paradise-kollektivet?

Det var TV3 som valgte ut hvem som skulle være med der, og jeg fikk ikke tilbud om å være med 😊

Hvis du måtte velge mellom å bli sammen med en pappagutt som flashet som faen med champagne eller en blodharry råner, hva hadde du valgt da? Hahah

Det måtte nok blitt pappagutten altså. Biler og sånt har jeg 0 interesse for, så da tror jeg faktisk heller jeg ville hatt mer til felles med pappagutten 🙂

Hva synes du at Grunde klarte å lure dere ved at han ikke drakk alkohol?

Det var litt morsomt at han klarte det, altså! Jeg tenkte aldri over at han ikke var full fordi han var så energisk, danset og koste seg masse hele tiden! Jeg synes det er veldig gøy at han kan ha det så gøy uten alkohol selv om alle andre drikker. 

Hvor blir det av videoen til deg og Petter?

Jeg er så lei meg for at dette har tatt så lang tid! Jeg lastet den over på pcen og prøvde fem forskjellige program for windows, men det gikk galt med alle sammen… Jeg skulle egentlig fått macen min forrige uke, men jeg kjøpte feil så det hele har tatt veldig lang tid. Jeg håper virkelig jeg klarer å få gjort den ferdig i løpet av neste uke! I det jeg får macen min skal det første jeg gjør være å redigere og poste videoen. Beklager!

8 kommentarer
    1. Gi et eksempel på at Trump er i mot likestilling? Han har en datter selv og en kone som 2 av sine nærmeste så du må nok komme med noen eksempler for å erklære slik “fakta”. Jeg lurer også på hva slags aviser du leser når du skriver at Trump skal stenge muslimer ute fra Amerika? Du legger rett og slett frem helt feil fakta for mange lesere som kanskje ikke kan mye om politikk og kanskje tar det du skriver som fakta. Trump administrasjonen skrev inn et forbud hos 7 forskjellige lang (hvor flere av disse landene har muslimer som minoritet hvis du leser litt om disse landene) i en periode for å lage bedre sikkerhetssystemer og vetting prosesser. Er ikke dette bra? At sikkerhet står høyt på listen? Note: Obama gjorde akkurat det samme for en del år siden. Slike utalelser som du har skrevet i dette innlegget gir feilinformasjon til mange lesere og du må være forsiktige med å komme med slike utalelser ut i fra noe du har lest på Facebook! Følg med!

    2. Ingrid: Jeg kan gi deg mange fler enn ett, men det letteste for din del er kanskje å gjøre noe så enkelt som å google Donald Triump + likestilling. Da vil du få opp flere sider med artikler og debattinnlegg skrevet av forskjellige medier, både store og små og en god del forskjellige forskere, professorer og andre som har ganske god greie på dette. Det at han har en datter og en kone som sine nærmeste er vel ganske naturlig, men det betyr ikke at han er for likestilling av den grunn. Det ble faktisk arrangert en kvinnemars i begynnelsen av året som er en av de største noensinne mot Trump på grunn av nettopp dette! Kvinner er også i mindretall i hans firma når det kommer til ansettelse, selv om han faktisk har en del kvinner i lederposisjoner, noe som er veldig bra! Dette er ikke helt svarthvitt, men han har kommet med en del uttalelser om kvinner som ingen menn burde, og i hvert fall ikke en president! Når det kommer til dette med å stenge muslimer ute fra USA er dett en uttalelse han kom med i forkant av valget som ble skrevet om i aller verdens medier! Her sikter jeg ikke direkte til det forbudet han faktisk fikk igjennom. Jeg vil igjen anbefale deg å rett og slett google dette fordi jeg kan sitte her og skrive i en evighet om dette temaet, men det er mye enklere om du leser det selv fra sikre kilder 🙂 Jeg følger veldig nøye med!

    3. Blir det sånn at 6 andre blir spurt om å være med i paradiset kollektive etter de som er med nå er ferdige?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg