JEG TRENGER EN PAUSE

Som jeg nevnte tidligere i dag ble det en liten bytur på meg på torsdag. Jeg feiret min søte venninne Martine (jeg har tre venninner som heter det, så jeg forstår at det ikke er så lett å forstå hvem av de jeg snakker om, hehe) som ble 23 år gammel! Hun kom inn til Oslo for anledningen, og det var utrolig koselig for nå var det lenge siden sist. De som kunne av venninnegjengen ble med ut for å spise på Escalon, en tapasbar på Tjuvholmen. Det ble både god mat og god drikke der før vi dro hjem til en annen Martine for å vorse. Jeg hadde selvfølgelig med meg kameraet, men det ble liggende igjen i leiligheten hennes. Av den grunn har jeg ikke fått tak i bildene før i dag, så det ble et litt forsinket innlegg, men det var så koselig så jeg vil dele!

Det var en veldig morsom kveld, men jeg lider ennå etter å ha dratt den litt for langt. Jeg merker at jeg trenger en lengre pause fra utelivet, og fremover blir det nok flere kvelder med film og kos hjemme i leiligheten i stede for høye hæler og vin på byen.

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

7 kommentarer

Siste innlegg