DEN PERFEKTE SOMMERKJOLEN

Reklame

God morgen! Nå har jeg hatt fri i to dager, og jeg merker at det er veldig hardt å ta turen bort til jobb i dag. Jeg skulle helst ha ligget i sengen halve dagen fordi jeg er enda ganske sliten etter torsdagen. Det ble plutselig en tur ut på meg, og med tre timers søvn føler jeg at jeg henger litt etter. Jeg skal i hvert fall bruke hele morgendagen på å slappe av, og jeg skal sove helt til jeg våkner. Det er nesten så jeg håper at været holder seg dårlig så jeg har en unnskyldning for å holde meg inne…

Selv om været ikke tilsier det så er sommeren endelig kommet. Vi er faktisk snart i juli og hvis solen faktisk titter frem så er det superdigg å dra på seg en sommerkjole. Det ser bra ut, og det er jo skikkelig behagelig å gå i. Jeg ser at den del av dere liker sommerkjolene jeg har brukt og vist frem på bloggen i det siste, og det er skikkelig koselig. Det er dessverre en del av de som er gamle og ikke lenger finnes i butikk, men jeg har samlet sammen noen andre superfine sommerkjoler som er perfekt på en varm solskinnsdag!

(Reklamelenker) 1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

2 kommentarer
    1. Jeg likte best de øversete og de 3 første fra venstre nederst.
      De jeg likte best er nr 2 fra venstre øverst, og nr 2 fra venstre nederst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg