THOSE SUMMER NIGHTS

Noe av det beste med sommeren er sene kvelder ute i det solen er på vei ned. Det er så vakkert, og med varmen liggende i luften blir det en spesiell stemning. Jeg får litt lyst til å finne på noe gøy, noe gærent. Ikke at det så ofte skjer, men jeg kommer i et spesielt humør som jeg ikke er i ellers. Sommernetter er også helt fantastiske! Jeg har så mange minner rundt det å vandre bortover tomme gater midt på natten, under en lys sommerhimmel i en kort kjole, litt brisen på vei hjem fra en super kveld. Jeg klarer ikke sette ord på dette, men det er noe spesielt og utrolig vakkert med kvelden og natten på sommeren. 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer
    1. Nyt det ☺️ Her i Bergen har det regnet hver eneste dag i juni. Ull og boblejakke er enda ikke byttet ut med sommerklærne! Heldigvis evig optimist ☺️

    2. Jeg er helt enig, det å kjenne varm vind som blåser mot deg en varm kveld, særlig i syden, det er utrolig fint. Det skjer ikke ofte i Norge.
      Du er faktisk utrolig pen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg