DET BESTE MED Å BO MED SOFIE

Siden jeg flyttet til Oslo har jeg alltid bodd med andre. Jeg har bodd med tre venninner, en venninne og en venn og nå bor jeg med en venninne som dere kjenner ganske godt til, nemlig Sofie! Det er både fordeler og ulemper med å bo sammen med noen, men jeg føler det absolutt er flere fordeler. I hvert fall når jeg har verdens beste roomie. Ja, for hvordan er det egentlig å bo med Sofie?

Det å bo med Sofie har virkelig gått over all forventning. Vi møttes jo først for noen måneder siden, og det er helt sykt å tenke på. I det vi begynte å snakke sammen på hotellrommet på Gardermoen før avreise til Mexico merket jeg at dette var ei jente jeg kom til å like! Jeg føler faktisk at jeg har kjent henne for alltid, og jeg vet akkurat hvor jeg har henne på en måte. Det er deilig å kunne være helt ærlig og vite at det jeg sier blir hos henne uansett hva det gjelder.

Vi kan dele alt med hverandre uten at noen av oss dømmer, vi ler av de samme tingene og vi finner alltid på mye moro. Det beste med å dele leilighet med Sofie er nok at vi er såpass like, og det gjør at vi fungerer godt som roomies.

Vi liker begge to å ha det ryddig, selv om hun har sterke tendenser til OCD, og er litt mer pirkete enn meg, haha.

Vi bruker samme størrelse i klær og sko, og har ganske lik stil, noe som gjør at jeg egentlig sitter igjen med et dobbelt så stort klesskap. Jeg bruker hennes klær nesten like ofte som jeg bruker mine, rett og slett fordi går fort lei av mine egne og hun har jo så mye fint! 

Vi spiser mye av den samme maten, og er like avhengig av Pepsi Max. Det er faktisk veldig deilig at jeg ikke føler at jeg må sjekke inn på Pepsi-rehab siden hun er minst like avhengig som meg. Kjøleskapet vårt er konstant fullt av Pepsi Max, og i dette øyeblikk tror jeg vi har sånn syv flasker stående. Det er ganske sykt egentlig…

I tillegg elsker begge taco, så her i huset har vi taco-mandag, taco-tirsdag og omtrent taco-uker uten at noen av oss klager.

Nei, det er rett og slett kjempefint å bo med Sofie og jeg trives veldig godt med å bare bo med en person. Nå håper jeg bare hun blir værende og ikke stikker avgårde med Morten så jeg blir sittende her alene uten roomie, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

5 kommentarer
    1. Hun har bare med å være roomie med deg en stund til…og dessuten har dere jo innlosjert Morten, så da har du vel ikke så mye å frykte enda 🙂
      Dere er en herlig trio….veldig hyggelig når du forteller på bloggen 🙂
      Takk for at du deler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg