EN FORFERDELIG START PÅ UKEN

Denne uken har startet på en helt forferdelig måte. Dette er rett og slett ikke min uke. Akkurat nå klarer jeg faktisk ikke å trekke frem en eneste skikkelig bra greie med denne uken så langt. Vel, bortsett fra at jeg husket å kjøpe med meg kaffe på vei hjem fra trening i går. Det gjorde meg faktisk litt lykkelig, og jeg var utrolig glad for det i dag tidlig. Se for dere dette allerede nå ganske sure innlegget uten kaffe…. Ikke bra. Det er ikke uten grunn at denne uken er dritt. Nå skal jeg prøve å gi dere litt bedre innsikt i hvorfor jeg hater starten på denne uken. Ja, hater. Den er dritt. Sorry, men det er tidlig på morgenen og jeg er ikke glad for at denne uken fortsatt har fire dager igjen så jeg er litt gretten, hehe.

For det første så skjedde det noe veldig galt med kjøleskapet vårt helt ut av det blå. Jeg skulle åpne en ny flaske med Pepsi Max som hadde ligget i kjøleskapet i noen timer. I det jeg åpnet den så bruste halve flasken over og havnet inne i kjøleskapet, utover hele gulvet og opp langs veggene. Yei. Vet dere hvorfor dette skjedde? Det var fordi kjøleskapet vårt plutselig var alt for kaldt, og da mener jeg alt for kaldt. Mat og drikke frøs faktisk, og gulrøttene mine var helt seriøst isbelagt! Det endte jo med at jeg måtte kaste nesten alt der jeg stod full av Pepsi Max, kjempetrøtt og dritsulten. Dette var på mandag, så ikke en veldig bra start. 

Så kom tirsdag, og jeg husker nesten ikke tirsdagen en gang. Det var da jeg fikk blackout, husker dere? Jeg hadde masse jeg skulle ordne etter min korte jobbvakt, men endte opp med å jobbe veldig mye lenger og sovne på sofaen så jeg ikke fikk gjort noe som helst og i tillegg var jeg tom for kaffe. Hvis dere ikke har skjønt det enda så er kaffe livsviktig for meg, eller nesten da. Jeg er veldig glad i kaffe. Uansett, la oss fortsette oppsummeringen av denne kjipe uken med mine forferdelige luksusproblemer. 

Gårsdagen var selvfølgelig ikke noe bedre. Da jeg kom på jobb trodde jeg at jeg skulle jobbe til klokken fem, men så viste det seg at jeg faktisk skulle være der til halv seks. Okei, en halvtime ekstra er ikke så mye, men når jeg tror det er en liten time til jeg er ferdig for så å oppdage at jeg må bli enda lenger er ganske kjedelig. Deretter kom jeg meg så vidt på Fresh hvor jeg gjennomførste en halvveis god økt. Da jeg endelig kom meg hjem og satt meg nydusjet i sofaen klar for å skrive et kjempeinteressant innlegg til dere var jeg helt tom. Jeg hadde ikke en eneste god idé, og selv om jeg fikk mange flotte forslag til hva jeg kunne skrive om klarte jeg ikke å formulere en eneste god setning. Jeg tenkte jaja, sånt skjer, og gikk til kjøleskapet for å skjære opp melonen jeg har glemt å spise hver dag hele uken. Endelig skulle jeg kose meg med vannmelon, det er jo så digg! Tror dere ikke den var tørr og ekkel etter å ha ligget i det alt for kalde kjøleskapet? Selvfølgelig var den det. Merket jeg det før jeg begynte å spise? Nei. Fortsatte jeg å spise selv om den var tørr og ekkel? Ja. Til slutt ga jeg opp denne dagen, la fra meg pcen, satte på Friends og håpet på en bedre dag i dag. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

8 kommentarer

Siste innlegg