JEG FIKK BLACKOUT

God morgen! Jeg skal snart komme meg ut av døren for å dra på jobb. Det var alt annet enn lett å stå opp i dag, men det har nok en naturlig forklaring. Dagen i går ble ikke helt som forventet. Jeg skulle egentlig ha en liten mellomvakt på tre timer, men endte opp med en hel arbeidsdag. Det var jeg ikke helt forberedt på, så en alt for tidlig frokost og ingen lunsj gjorde at hele kvelden ble ødelagt.

Da jeg endelig kom meg hjem rakk jeg å lage klar taco og hive i meg en lefse før jeg sovnet på sofaen uten å merke det en gang. Jeg våknet to timer senere og skjønte ingenting. Hvordan kan man sovne uten å merke at man er på vei til å sovne? Det siste jeg husker er at jeg satt oppreist i sofaen og scrollet nedover Instagram. Jeg tror rett og slett jeg var helt utslitt og fikk en liten blackout. Kroppen min krevde søvn, og når jeg ikke hørte etter så bare bestemte den seg for at nå skal du sove. Det førte jo til at alle planene for kvelden gikk rett i vasken. Jeg hadde en million ting jeg skulle ordne, og det er sykt irriterende at jeg ikke fikk gjort en eneste av de. Nå er jeg egentlig i skikkelig dårlig humør fordi jeg ikke fikk kjøpt kaffe en gang. Så nå sitter jeg her da, kjempetrøtt og dritsur uten morgenkaffen min. For en flott start på dagen! Heldigvis har vi kaffe på jobb, så det første jeg skal gjøre er å sluke en STOR kopp så humøret forhåpentligvis bedrer seg før de første kundene begynner å komme. 

Håper dere har en litt bedre start på dagen enn meg ❤

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

12 kommentarer

Siste innlegg