EN STOR FORANDRING

Reklame

I går hadde jeg en liten beauty-dag, og fikk fikset på vipper og hår. Jeg hadde sett frem til å få ordnet håret veldig lenge, så det var deilig å endelig få gjort det. Bare det å være hos frisøren er utrolig digg, og Hanne på Adam og Eva Steen&Strøm tar alltid så godt vare på meg. Jeg har ikke rørt etterveksten min siden før Mexico, så jeg stripet den og i tillegg byttet jeg ut extentionet mitt med helt nytt hår!

Nå har jeg hatt extention fra Great Lenghts siden begynnelsen av mars. Da jeg satt på for første gang valgte jeg å sette på 30 cm lange fester, fordi jeg var redd det ville bli for mye med noe lenger. Jeg var superfornøyd, men nå følte jeg at jeg var klar for enda lenger hår! Det var skikkelig skummelt å fjerne alt av extention. Jeg satt igjen med mitt eget hår, og det er ikke veldig mye for å si det sånn. Når jeg i tillegg er alt for dårlig til å gre det, så jeg må ha fire frisører til å gre ut flokene mine forsvinner det jo litt ekstra, haha. Vi tok før-bildene rett etter at det gamle håret var av, og før vi farget etterveksten. Det er så rart å se hvordan håret mitt egentlig er, eller hva sier dere?

Dere kommer til å få sjokk når dere ser hvor stor forandringen er mellom bildene! Jeg fikk i hvert fall det. Når man er vant med å se seg selv med en viss lengde og farge er det ganske rart å plutselig se annerledes ut. Hår gjør veldig mye for utseendet, så nå føler jeg meg litt annerledes, men på en veldig positiv måte! Denne gangen endte jeg opp med hele 45 cm lange fester! Jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle bruke så langt extention, men vet dere hva? Det ble dritkult! Håret fra Great Lenghts er det beste jeg har prøvd, helt ærlig. Jeg bruker tape extention, og festene er kjempesmale og lette så man merker nesten ikke at de er der. Se hvor kult resultatet ble da!


 BESØK GJERNE @GREAT_LENGHTS OG @HANNESTEEN92 PÅ INSTAGRAM

Hva synes dere?

17 kommentarer

Siste innlegg