OVERFLADISK DIVA

I dag har jeg en skikkelig overfladisk diva-dag. Jeg har helt fri fra jobb, og jeg skal rett og slett bare kose meg og nyte dagen. Noen ganger bør man bruke på seg selv og gjøre akkurat det man ønsker. Jeg er alt for dårlig til å ta det med ro, og pleier å fylle fridagene til randen med ting jeg skal få gjort. I dag la jeg ingen planer annet enn å kose meg, og gjøre akkurat det jeg vil.

Det hele startet med påfyll av vipper i dag tidlig. Jeg hadde sånn cirka tre vipper igjen på hvert øye, så det var veldig lite sjarmerende. Det har gått alt for lang tid mellom forrige påfyll og dette, så nå var det virkelig på tide. Turen gikk videre til frisøren, og det var så utrolig deilig. Denne dagen har jeg sett frem til helt siden jeg bestilte meg time for flere uker siden. Det var så deilig å få nytt og lenger hår, men det jeg gledet meg aller mest til er å få bort etterveksten! Den begynte vel å nærme seg tjue centimeter, og det blir litt for mye kommune-grått for denne jenta. Jeg gleder meg til å vise dere resultatet på bloggen senere, men dere kan se det allerede nå på facebook-siden min HER

Håper alle får en super kveld xx

12 kommentarer

Siste innlegg