NÅR TING IKKE ER PÅ TOPP

For å være helt ærlig så var gårsdagen en ganske dårlig dag. Jeg var ikke helt på topp, og med tanke på alt som skjedde ble det ikke noe bedre. Det at jeg skulle hjem og sitte alene i leiligheten hjalp på ingen måte. Morten, Sofie og Celine er borte og når man har en drittdag er det ekstra kjipt. Det er selvfølgelig hardt å skulle motta så mye kritikk som jeg fikk i går, men sånt skjer og gjort er gjort. Det går ikke an å dra tilbake i tid å endre noe, og det at en hendelse som er over en måned gammel, og som vi involverte egentlig var ferdig med, skal skape så mye blest nå kom veldig uventet på.

Heldigvis har jeg de jeg trenger i livet mitt, og de vet hvordan jeg faktisk er som person. Jeg er utrolig takknemlig for dette, særlig på dager som i går. Etter jobb ville jeg ikke være alene, så jeg ble utrolig glad da Kevin kom hjem sammen med André. Vi dro ut og vandret byen rundt uten noe som helst mål. Det var veldig koselig, særlig siden det var sol og varmt ute! Jeg tror det var akkurat det jeg trengte, for da vi kom hjem merket jeg at jeg hadde fått tilbake roen og klarte å distansere meg fra alt bråket. Nå ser jeg frem til en morsom dag som er stappfull av planer fra morgen til kveld, akkurat slik jeg liker det!

Hva er deres planer for dagen?

44 kommentarer
    1. Du skriver et innlegg om å være et godt forbilde, men svarer konstruktiv kritikk på bloggen din med spydighet og frekkhet.
      Du mobber andre deltagere på PH.
      Jeg tror du er den mest dobbeltmoralske kjerringa i Norge atm.
      Takk for meg

    2. Jeg syns du heller skal lage et innlegg om hvordan ddt er å være et elendig forbilde. For yngre og folk på din egen alder! Snakk om mobbing og hvor fæle mennesker er som kommenterer stygt på bloggen din! Du legger jo glanseklart opp til dette selv slik som du oppfører deg. Bra soph la innlegget ut og sannheten skinte igjennom. Du har gjemt deg bak dårlige forsvarsinnlegg for lenge! Det eneste jeg liker med deg er da du klikka på Martine i finalen (det fortjente hun big time). Hun er en smakløs dritt! Men soph? Hva faen har hun gjort som gjør at du vil erte og mobbe henne? Stakkars jente.

    3. Helene: Det kommer jeg absolutt ikke til å gjøre, fordi det å være et dårlig forbilde er ikke noe å strekke seg etter og i tillegg er det helt opp til hver enkelt hva de ser på som et dårlig forbilde. Derfor blir det vanskelig å lage et innlegg ut av det. Soph har ikke gjort noe som fortjener mobbing eller erting. Vi gjorde en feil da vi prøvde oss på den videobloggen og det beklaget vi, og la oss flate da vi innså hvor dårlig ideen var og hvordan den ble mottatt. Når det er sagt så ordnet vi involverte egentlig opp i dette da det skjedde for en måned siden.

    4. ikke hyggelig når slike ting blir spredt! Jeg synes det ikke er greit å dele det Soph gjorde, det tilhører ikke offentligheten. Stå på Andrea, snart roer det seg ned<3 Du har en veldig bra blogg og fortjener ikke slikt dritt. Håper du får en fin dag! Stor klem<3

    5. Hei Andrea!
      Jeg syns du er utrolig pen, helt nydelig rett og slett. Og forresten: uansett hva som skjer mellom deg og andre i privatlivet har ikke andre noe med. Det er dumt at ikke alle eier nettvett eller respekt for det som er privat 🙂

    6. Nei, nå har jeg lest gjennom alle kommentarene du har fått Andrea på det forrige innlegget ditt og jeg synes at du ikke fortjener det i det hele tatt! Folk må lese teksten din bedre og forstå hva du skriver før de skal kommentere så mye negativt. Vil bare ta opp innlegget til Soph også i samme slengen. Det at hun skriver dette nå som skjedde for lenge siden og at dere har skværa opp synes jeg er så absolutt UNØDVENDIG! Hun kunne ha skrevet det men da hun la ut bildene fra snap chatten så kunne hun streket ut navnene deres. Hun sier at du og Sofie er mobbere, men det hun gjør nå er ikke bedre selv. Får de som leser bloggen hennes til å hate på dere og skrive skikkelige slemme hat kommentarer. Dere gjorde en feil for lenge siden og jeg synes dere ikke skal få noe hat på det.
      Uansett så vil jeg si at jeg digger deg Andrea (og Sofie heheh). 💗

    7. Henriette: Hei, Henriette <3 Jeg er helt enig med deg i det at man bør lese innlegget ordentlig før man kommenterer, fordi det merkes godt at det ikke er gjort på det forrige innlegget.... 🙂 Så koselig kommentar, denne satt jeg pris på <3 Klem!

    8. Altså, jeg kommenterer ALDRI på blogger eller sånne ting, og det at folk klarer å mobbe andre over nettet uten å tenke over konsekvenser og sånt gjør meg målløs. Uansett, så må det være lov å kommentere synspunkter og kritikk. Og det gjør jeg faktisk idag. Jeg må ærlig si at jeg blir sjokkert over å se dekkhistorien til deg og Sofie når dere sendte den videoen feil, og jeg blir enda mer sjokkert over å se at du så sent som NÅ fortsatt bruker den til å svare på kommentarer. Det at du klarer å si “Vi innså at det var en dårlig ide til en videoblogg” og blablabla gjør meg frustrert og målløs. Nå tenker du sikkert at du skal svare på denne kommentaren med å si “Jaa, men det var jo faktisk til en videoblogg”, men det kan du ikke. Jeg er i slekt med noen som var med i Pærra i år, og vedkommende kom hjem og flirte som bare det i det h*n fortalte at dere hadde tabbet dere fullstendig ut, og at det var så artig at dere hadde funnet opp en dekkhistorie om at den videoen var til en videoblogg som de andre deltagerne i følge h*n gikk “rett på”. Dere betrodde dere til denne personen, og det gjør dere nok enda. Dere valgte å fortelle h*n at alt var en dekkhistorie, fordi vedkommende er en god venn av dere, og vedkommende har siden fortalt situasjonen til meg for sikkert noen uker siden pga at vi er i familie. Siden dramaet kom ut har jeg vært spent på å se hvordan dere skulle respondere, og jeg tenkte ikke å nevne noe i kommentarfeltene inntil dere var uærlige. Det at dere ikke legger dere flat, men heller bruker den teite, fake og oppbrukte unnskyldningen deres er dumt. Men jaja. Forresten så sitter jeg på masse annen informasjon om dere (ikke at jeg verken truer dere eller har tenkt til å gå ut med noe. Det får de andre deltagerne isåfall gjøre) og etter det jeg har hørt er “dere” (du og Sofie) ikke så uskyldige som dere skal ha det til. Har sine fordeler og ha sin egen familie inne på ph 😉

    9. Kjære Andrea!
      Vi er alle mennesker, å mennesker gjør feil! Du nevner Michelle Obama, spør deg selv hva ville hun gjort om hun var i din situasjon? Jo, hun ville prøvd å vinne folket tilbake med å stå ansvarlig for sine handlinger. Det er akkurat det du budre gjort, folk har lest nok forsvarsinnleg. Jeg synes det er trist at du ikke har selvinnsikt, jeg hadde vært rimelig flau over meg selv. Dette gjelder generel oppførsel ovenfor andre deltagere, spesielt Ida, Telee, Martine og Soph. Jeg synes det er kjempe trist, for jeg vet at innerst inne så er du en smart jente.. Håper du skjønner jeg bare vil deg vel, men samtidg er kjempe skuffa over deg. Du kan så mye bedre….

    10. Det var veldig uheldig at det skulle bli lagt ut ja. Men alle gjør feil, og det skulle absolutt forblitt mellom dere. Man er ikke dårlige personer fordi man har gjort en feil, det er heller utrolig kjipt for dere at dere blir “blottlagt” på denne måten etter dere tydeligvis har snakket om det dere imellom.
      Jeg kan vedde på at alle de som kommenterer at dere er så forferdelige osv, har en eller annen gang gjort noe mot noen eller sagt som de også angrer på. Hvem har vel ikke det?!
      Kanskje dere burde ha en video dere legger ut sammen om det alle 3? Så blir det hvertfall oppklart. Hvis det i det hele tatt er aktuelt nå da.. Jeg mener hvertfall at sånt ikke skal legges ut på nett, som fremstiller dere veldig feil utifrå det inntrykket jeg hvertfall har.
      Håper det ordner seg mellom dere, <3 dere virker som noen utrolig flotte jenter allesammen!

    11. Åååh kommentaren til Frustrert må ha butthurta no jævlig😂
      Men det at dere skulle lage videoblogg av snapvideo henger ikke på greip as, dere kunne heller bare vært ærlig. Jeez🤦🏼‍♀️

    12. Hei Andrea <3
      Usmakelig å lese alle de stygge kommentarene du får... Nå har jeg som sagt ikke sett noe på paradise, men ut i fra bloggen din har jeg inntrykk av at du er en søt, snill, oppegående og reflektert jente. Sett på noen episoder av Friends, hihi <33 Jeg har nettopp sett episoden der Phoebe og Mike gifter seg, så snart er det dermed den siste episoden:( Og det søteste øyeblikket ever: "I got off the plane." <3 <3 <3

    13. Altså, jeg har aldri kommentert en blogg før. Men heeeelt alvorlig talt! Om de lagde en video på tull, spiller det seriøst noen rolle? Akkurat som at ikke de andre deltakerne gjør det samme. ALLE kan gjøre en feil. Noen er mer nærtagende enn andre. Dere som sitter og skriver disse frekke kommentarene har nok baksnakket, sagt noe feil en gang eller ledd av en feil ting på bekostning av andre. Fy flate til en barnehage av kommentarer. Andrea og Sofie er de eneste hittil som ikke har laget kvalme på sin OFFENTLIGE blogg. En sak har alltid 2 sider. Hva med martine og Isabelle som var så falsk på hotellet, og som var så nedlatende mot Andrea feks? Ingen som så det? Eller at de laget en video der de leser alle stygge kommentarer for egen vinning? Er det to stk fra den deltakelsen som burde skamme seg er det dem. Og eneste fortjente seierene hadde gått til Andrea, Sofie, Morten, kevin, grunde og henote! Å sende inn to bestevenninner sier seg selv lager drama 😊 Håper virkelig du kan heve deg over disse idiotene Andrea. Dette er barn bak tastaturet som dessverre mangler selvrespekt. All sympati til dem. U go girl ❤

    14. Hei Andrea! Det er mange som skriver innlegg anngående paradise hotell, og ting folk lurer på, men det er alltid noen ting jeg føler ikke blir besvart. Jeg har personlig lyst til å være med på Paradise Hotel når jeg er gammel nok, men jeg bor oppe i nord. Nærmere sagt Harstad. Jeg vet at hvis man er interessant for programmet, og de kanskje vil ha deg med så blir man innkalt til intervju. Er det sånn at jeg selv må betale for flybillett, og reise ned til Oslo bare på grunn av det intervjuet hvis jeg bor langt unna? Eller er det sånn at de har intervju forskjellige steder, så jeg f.eks kan dra til Tromsø på intervju istedenfor? Hvis det er sånn at man må reise til Oslo og må dekke reisen selv er jo det greit, men jeg har hørt at det tilsammen er 2 intervjuer, så da går det jo nesten 5000-8000 kr bare i flyreise for å kanskjeee komme med i programmet…(ikke at jeg fortsatt vil bo i Harstad i en alder av 20/21 år, men bare sånn hvis, haha) Jeg lurer også på hvordan det er med folk som er lesbiske/homofile+. Kanskje det er få som søker, men det er for det første veldig få skeive som sjekker inn, og hvis det er noen skeive som gjør det, så kommer de alltid inn sent i programmet, eller hvertfall ikke først(tror ikke det var noen skeive i år, ihvertfall ingen som var åpen om det). Bare tenker at hvis jeg skulle meldt meg på og kommet med, hadde det vært dumt om jeg ikke fikk sjekke inn først bare på grunn av legningen min liksom. Ikke sikkert du aaaner noe av hvordan det funker da men. Også lurer jeg på om man får vite noe om de andre deltagerne før man sjekker inn? Altså man får jo sikkert ikke det, men min største frykt er at alle skal være fordomsfull eller frekk. Mitt verste mareritt må være å sjekke inn som skeiv hvor folk er homofober, der man ikke blir inkludert av f.eks gutta fordi de tror at siden man er homofil så vil man suge alle og enhver av dem (noe som IKKE er tilfellet selv om man er homofil haha). Jeg var nesten lei meg over at jeg ikke kunne få være med i dennne sesongen som gikk nå, fordi der var virkelig alle bare godhjerta og snill. Og Kevin kunne jeg spist opp hehe. Men nå så jeg at jeg hadde skrevet en god del her, så kanskje best jeg stopper. Elsker bloggen din, og håper på svar❤️

    15. Alle dere som spyr ut ufine kommentarer til Andrea, om mobbing osv.
      Det er jo ikke langt i fra mobbing, det som dere holder på med nå. Skjerp dere!!
      For deres egen skyld håper jeg at dere er barn. For om voksne holder på sånn, så er det faen meg skremmende!!
      Heier på deg, Andrea 🙂

    16. Hei Andrea. Nylig lest igjennom alle hat-kommentarene du og Sofie har fått etter et eller annet innlegg jeg ikke gidder ta meg bryet i å lese.
      Jeg ville bare si at på lik linje med Sofie, så håper jeg du ikke tar deg nær av alt som blir skrevet. Folk eier ikke nettvett, og jeg ser ikke hensikten med å kommentere stygge ting. Føler de seg bedre tro? Ikke vet jeg.
      Stå på videre, tiden leger alle sår 🙂 gi det noen dager, så er nok den verste bølgen over tenker jeg. Og, som jeg ser nevnt over her; jeg synes ikke du har et forklaringsproblem. Hvis du ikke ønsker å utdype saken noe nærmere, så lar du også være. Folk er så forbanna interessert i andres drama inntil den dagen det rammer dem selv.
      Stå på 💛

    17. Synes ikke det er i nærheten av ok det det gjorde (selvom dere påstår det er tull), men jeg synes heller ikke det er ok hvordan folk skriver til dere i ettertid. Det er alltid to sider av en sak, og det er helt latterlig å synke så lavt som folk gjør her i kommentarfeltet. Trist at det skal være sånn egentlig!

    18. Syntes det er en veldig dårlig unnskyldning og si dette skjedde for en måned siden. Tiden går vanvittig fort, og en måned er ikke lang tid.

    19. Uff. Man er da ikke en mobber selv om man sier eller gjør noe dumt? Det burde da virkelig holde med å si unnskyld en gang. Mobberen her må jo da være den som legger det ut på bloggen sin i alle fall. Som legger ut navn på en offentlig blogg bare for å skinne litt på topplista. Føler med deg Andrea. ❤

    20. Så absolutt ikke greit å henge ut dere for egen vinning. Kjenner jeg blir rimelig irritert. Blir så lei meg over å se alle kommentarene du og Sofie får – Soph er såpass voksen at hu burde skjønne at slike ting tar man mellom de det gjelder, og ikke i det offentlige. Har skjønt at dere har skværet opp for en stund siden, så Soph gjorde nok dette kun for å få oppmerksomhet og flere følgere 🙂
      Om dere kaller Sofie og Andrea mobbere, synes jeg dere skal ta en titt på hva dere selv spyr ut i kommentarfeltet.
      Stå på – heier på dere 💛

    21. Nå må folk roe seg ned og ta seg sammen her! For all del, så er det ikke greit og veldig kjedelig om Soph føler hun har blitt mobbet og behandlet dårlig, men når dere har skværet opp for en måned siden, hvorfor i alle dager skal hun da fortsette med saken og ta den i det offentlige rom? Jeg synes uansett det sier mer om henne, enn deg og Sofie. Er det virkelig så viktig å dele dette på en blogg? Forstår ikke at folk vil støtte Soph i dette.

    22. Andrea, ikke bry deg om haters. Det er dem det er synd på som har det så vondt med seg selv at de er nødt til å skrive stygge ting til folk på nettet. De er jo de største mobberne av alle! Du er ikke en mobber 🙂 Og det vet de fleste av oss! Tenk på det du 🙂 Man skal lete lenge etter noen som aldri gjør en liten tabbe, og det som du liksom skal ha gjort mot sophe definerer jo ikke hvem du er! Vi ser alle hvor søt og god du er <3 vær deg selv du! Haters gonna hate, og synd for de! haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg