JAKKEN MIN

Jeg får så mange spørsmål om hvor skinnjakken min er fra! Det skjønner jeg godt. Den er kjempefin, og jeg elsker den. Skinnjakker generelt er helt amazing, fordi man kan bruke det til nesten alt. Det funker til kjoler og sommefest like godt som det passer til jeans og en chill dag. Denne jakken er et must have i garderoben min, rett og slett fordi jeg kan bruke den til nesten hva som helst. Akkurat denne jakken dere spør om er fra Mango, og den ble dessverre kjøpt i fjor.  De pleier å ha en del lignende modeller, så det skader nok ikke å stikke innom en tur for å se!

Angående innlegget som ble publisert av en annen deltager tidligere i dag har jeg følgende å si: 1. Jeg synes fortsatt det er trist at slikt blir tatt via sosiale medier i stede for meg personen det gjelder. 2. Denne hendelsen skjedde for over en måned siden og vi skværet egentlig opp i etterkant. 3. Nå melder jeg meg herved ut av alt drama, for dette er rett og slett ikke min greie. Håper alle får en super dag, ta vare på hverandre og vær snille ❤

49 kommentarer
    1. Bra Andrea 👏🏻 Det blir på en måte litt 3kl opplegg når man tar slike “alvorlige” hendelser opp på sosiale medier.

    2. Så du sier at Soph ikke er et oppegående og normalt menneske bare fordi hun valgte å uttale seg om da du og Sofie mobbet henne og hengte henne ut på Snapchat hvor dere latterliggjorde henne. Woow tror det sier seg lett hvem som ikke er et oppegående eller normalt menneske her.

    3. Du er en mobber.. er skuffet over deg. Bra sophie skrev om dette, uansett sett om hun får mange klikk av dette. E vel du som burde tenke på å “være snill”

    4. Artig at du avlutte innlegget med å si at man må ta vare på hverandre og være snille, og i kommentarfelte snakke indirekte stygt om Soph som et unormal og ikke oppegåanes menneske.

    5. Synes det er helt rett at hun kommer med sin versjon, når dere andre allerede har slengt ut innlegg om dette.
      Hun på lik linje med dere andre må få lov å si sin mening.
      Og det dere har gjort, er rett og slett usmakelig.
      Stå for det dere har gjort.

    6. Jeg som heiet så sykt på deg. Synes det er litt rart at du velger å melde deg ut når “katta er ute av sekken”. Kunne ikke du bare sagt at du oppførte deg som en drittsekk og si unnskyld? Du har jo tydeligvis gjort det? Tenk at en voksen person som deg har snakket så mye dritt om en person, så produksjonen måtte steppe inn… Vet ikke helt hvem som er oppegående. Man høster det man sår.

    7. Alle vet at du er bitchen i gjengen. Husker godt de stygge tingene du sa om Ida, og det uten å ha blitt kjent med henne. Ingen hadde trengt si noe, alle visste at du og Sofie var ekle.

    8. Tror folk har skjønt litt mer nå for å si det sånn… Syns det er helt utrolig skuffende.. mista respekten for deg og Sofie nå, at det går Ann. Det er sikkert mer bak og alltid to sider av en sak men akkurat nå så står dere i et sykt dårlig lys.

    9. Haha herregud så falsk du og Sofie er. Æsj, alle gjennomskuer jo hvordan dere er som personer, likte aldri noen av dere. Spesielt ikke deg 🙂 bitchy og falsk, var jo helt sykt at du kalte Ida det når du er mye verre selv. Snakk om å kaste stein i glasshus.. Støtter Soph i denne saken her, å kalle det hun gjør for barnslig når dere driver og slenger dritt om henne på film på Snapchat sier vel bare om hvor forvridd syn du har på ting. Spyr

    10. Vil bare si at du viser hvordan oppegående mennesker er! Vi som har sett paradise har jo sett at Soph liker å spille offeret og ikke har noe i mot å lyve for å få andre til å synes synd på henne. Jeg vil bare si stå på, og står stor respekt til at du håndterte det som du gjorde.

    11. Du mobber en person, men mener personen ikke er oppegående fordi hun informerer om hva du har gjort mot henne? Det er altså mer normalt og oppegående å mobbe, enn å være åpen om at man blir utsatt for mobbing? Er vel mobberen som er den primitive i dette scenarioet?

    12. Støtter deg og Soie fult i denne “krangelen”. Dette er noe dere PH dltakere kunne tatt privat. I begynnelsen var jeg nysjerrig, men syns dette blir litt dårlig gjort på vegne av dere, når alle går “i mot dere”. Uansett tror jeg på at dere alle er gode personer med et godt hjerte.

    13. “Drama er ikke din greie”. Du motsier dine handlinger så det synger! Vet du, jeg kjenner igjen den typen jente du er fra de jentene som alltid var bitchy og baksnakket alle på ungdomskolen – fikk dårlige vibber med en gang jeg så deg på Paradise. Spesielt da du kalte Ida for en bitch. Og at du og Sofie liksom skulle lage en “morsom” video om Soph – tror du virkelig at NOEN biter på den syltynne unskyldningen din der? Det er skummelt å se hvor dobbelt moralsk du er og hvordan du svarte for deg i chatten i gruppen deres. Du skrev “glad i dere alle” “dont hate us, we love you” Æsj! Altså, så feigt og råttent. DU er mest opptatt av å bli likt av alle mens DU selv snakker dritt om folk som ikke fortjener det. Er det rart Rebecca, Aleks, Isabelle og co reagerte? Du fortjener å høre dette og ta læring – det går ikke an å oppføre seg sånn. Og tipper at dette bare er ETT eksempel på flere ting du har baksnakket de andre om. Det er greit man gjør feil, men da får man i det minste stå for det og gi en ærlig og redelig unnskyldning i stedet for å forsvare seg med løgner. Jeg skal ikke dømme deg, for jeg kjenner deg ikke, men ut i fra total intrykket mitt av deg, så ser jeg ikke på deg som et forbilde jeg blir inspirert av akkurat.

    14. Liker at du ikke laget en stor clickbaitoverskrift om dette <3 Det er urimelig å henge dere ut, for å så si at hun ikke liker mobbere.
      P.S. Du var favoritten min i år. Leste mange kommentarer om at du ikke hadde noen personlighet, når du tydelig var den med mest. Digger deg <3

    15. Prøvde å skrive en kommentar på innlegget til Sophie om at alle gjør feil, og at dere hadde sagt unnskyld, hun hadde sjangsen til å være the better man og heve seg over det- men istedet for leker hun offer og oppfører seg minst like ille med å prøve å sette deg og Sofie i dårlig lys for hele Norge. Hun slettet/ godkjente ikke kommentaren.
      Jeg heide på deg og syns du er en herlig jente <3 Voksent og heve deg over hvordan de andre deltakerne holder på.

    16. Å herlighet. Dere som klager på at Andrea og Sofie er mobbere er jo de største mobberne av alle!
      Andrea jeg blir så lei meg av å lese alt dette 🙁 vil bare si at jeg digger deg. Sjeldent jeg føler jeg blir glad i en PH-deltager, men det føler jeg med deg! Heide på deg inne på hotellet, og nå etter å ha fulgt deg på snapchat og bloggen så liker jeg deg bare enda bedre. Synd at noen bare må rive ned. Også deg av alle. Du fortjener ikke så mye hate. Husk at de fleste digger deg <3

    17. Ærlig talt- du klarer ikke å vri deg unna dette her. Dette er/var mobbing og du var med på det. Hvis du virkelig mener du er like “god” som du selv fremstår- bør du virkelig beklage både til Sophie og på bloggen. Utrolig dårlig gjort mot Sophie at hun ikke får en ordentlig beklagelse, isteden for bortforklaringer og sånt som “chill da” osv. Legg deg helt flat og kom med sannheten- du redder deg selv bedre da.

    18. Hei Andrea. Jeg bruker som regel ikke å kommentere blogginnlegg, men etter å ha lest all drittkastingen rundt om på ulike “paradise” blogger vil jeg bare komme med en nøytral kommentar til deg og de som kommenterer her på bloggen.
      En sak som dette burde først og fremst ikke blitt tatt opp offentlig. Ja du og Sofie dreit dere ut, men alle kan gjøre feil. Alle har meninger om alle personer, men har man gjort en feil er det best å legge seg flat og beklage. Noen vil alltid ønske å spille et offer, og andre ønsker å støtte opp om offeret. Krangelen er også så barnslig at man kan le av det hele, og saken er blåst opp for publisitetens skyld. Trist å se at så unge oppegående mennesker kan synke så lavt for å få lesere og tjene penger/berømmelse på denne måten. Som du selv skriver (jeg velger å tro på dette) så har dere ordnet opp, og bloggerne som henger seg på saken gjør bare vondt verre.
      Til dere som kommenterer frekt på blogger rundt om; dere er klar over at dere driver med feig mobbing selv? Dere prøver å forsvare et offer ved å mobbe “mobberen”. Skal man orke å blande seg inn bør man gjøre dette på en voksen måte, og unngå drittslenging!
      Dere bør få ordnet opp mellom dere, og bli enige om hvordan dere skal formidle sakens resultat til de unge tilhengerne deres. Barn og unge påvirkes av offentlig slittentøysvask og tar enkelt etter når det kommer til å mobbe andre. Sammen bør dere alle stå opp mot nettmobbing og gjøre tilhengerne deres klar over hva det vil si å oppføre seg mit hverandre over nettet. Husk dere har mange unge som leser bloggen deres.
      Hilsen gutt 22

    19. Applaus til deg og Sofie som ikke gir oppmerksomhet til denne “clickbait” dramaet. Jeg synes dere er fantastiske og er et godt forbildet til unge fan. Stå på! Det kommer tydelig fram når noen screenshotte en privat samtale at hensikten er å publisere hendelsen fra start. Offer rollen begynner å bli gammel. Ikke gi oppmerksomhet og energi på dette dramaet 🙂 dere er fantastiske ❤️ Klem

    20. Syns faktisk at uansett om det dere gjorde skulle være til en videoblogg eller ikke, så var det dårlig gjort. Man snakker ikke stygt om andre uansett hva. Jeg er heller ikke for at man tar sånne diskusjoner via sosiale medier, men skjønner at hun gjorde det. Men når du sier at de “bare skal la det gå” på Snapchat, syns jeg det blir feil. Det kan være Soph ble lei seg over hva dere sa, og da er det ikke “bare å la det gå”.
      Ja, soph skapte mye dårlig stemning på hotellet osv virket det som, men unødvendig å snakke stygt om henne på Snapchat altså. Syns det er bra hun fikk vite om det.

    21. Å bare melde seg ut er bare ekstremt passivt og er et fellestrekk for mobbere. Dette er ikke no jeg finner på, men har lest om det. Du må face hva du har gjort og ikke bare trekke deg tilbake og tro at alt er greit.

    22. Herregud da. “Chill nå”, “nå legger vi ballen død”, “ro deg ned da soph var en spøk”, “nok drama for idag, skjønn at det var en spøk da soph, nå koser vi oss resten av dagen”.
      TROR du virkelig det er så enkelt som at når du sier “chill”, så skal det være glemt? For og ikke snakk om hvor utrolig (!) uhøflig det er av deg å skrive det til Soph, som nettopp har fått tilsendt en snap hvor hun latterliggjøres.
      Hvordan du taklet dette viser virkelig hvordan type person du er. Kald, og med total mangel på sosiale antenner. Herlig kombinasjon det 😉

    23. Jeg blir nesten lei meg av å se alle syke mennesker som stiller seg bak anonym for å skrive dritt. Herregud, mange i kommentarfeltet her burde ha skjerpet seg!
      Jeg synes du er tøff som tørr å stå imot så mye dritt, etter mobbing i ti år selv kjenner jeg virkelig irritasjonen bygge seg opp over kommentarene folk slenger ut av seg!
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg