DET ENESTE JEG KLARER Å TENKE PÅ

Når jeg ser disse bildene er et eneste jeg klarer å tenke på hvor mye jeg gleder meg til frisørtimen min på fredag. Det skal bli så utrolig deilig med nytt og friskt hår, samt å bli kvitt den forferdelige etterveksten min. Jeg har faktisk ikke stripet den siden før jul, men den ble ganske mye lysere i Mexico og det holdt en stund. Nå ser jeg at der er på tide, og det passer prefekt med lysere hår nå som sommeren er på vei!

I dag har jeg en del ærend jeg må fikse før jobb. Jeg åpnet postkassen for første gang på noen dager i går, og den var full av brev og hentelapper. Problemet er bare at jeg ikke aner hvilket postkontor jeg hører til, og hvor jeg skal hente pakkene! Det kan man kanskje finne ut av på postens hjemmeside eller noe sånt? Jeg må google litt etterpå. Så vanskelig kan det da ikke være å få hentet noe på posten. Noen ganger blir jeg så oppgitt over hvor håpløs jeg er. Heldigvis fungerer jeg som regel greit i hverdagen, men noen ganger svikter det bare totalt, haha. Sånn kan det gå altså. 

Husk å komme med forslag til hva Martine og jeg kan gjøre på videobloggen vår i morgen 

25 kommentarer

Siste innlegg