7 VELDIG RARE FAKTA OM MEG

❤  Jeg hadde helt angst for klemmer før. Det er verdens rareste ting å ha angst for, men jeg taklet det ikke. Jeg hatet å klemme og hele meg bare strittet imot når noen skulle gi meg en ordentlig klem. Usj, vonde minner haha. Neida, men nå kan jeg klemme ❤

❤ Jeg elsker Løvenes Konge, og det er en av favoritt-filmene mine. Dette er faktisk ikke det rare med det hele. Det har seg nemlig slik at jeg nesten var forelsket i Simba da jeg var liten. Altså, forelsket i en tegneserie-løve. Helt normalt. 

❤ Noe av det morsomste jeg vet om er katte-videoer! Det er så sinnsykt morsomt, og jeg kan helt seriøst le så mye at jeg begynner å gråte av å se hvor rare og søte katter er. 

❤ Noen ganger når jeg kommer hjem fra byen setter jeg på en trist, romantisk film som for eksempel The Notbook, Jeg spiser nattmaten min mens jeg synes synd på meg selv fordi jeg verken er Allie eller har en Noah. Etter finalefesten gjorde jeg nettopp dette mens jeg begynte å gråte, haha. Stakkars Morten kom ut i stua og lurte på hva i all verden som var galt, men det var ikke så mye annet enn at jeg var trøtt og syntes synd på meg selv. 

❤  Jeg synes Dumbo er den verste filmen i hele verden, og jeg klarer ikke gjenfortelle den uten å gråte! Den er så forferdelig fæl. Stakkars lille, nydelige bebbi blir tatt fra mammaen sin, moren blir mishandlet av sirkuset og så blir han mobbet???! Altså, hva er dette for en grotesk film. Dessverre viser jo dette sannheten bak en del sirkus og hvordan de behandler dyr. Det er noe av det jeg elsker med Disney. Det er et viktig budskap gjemt i alle filmene deres, og Walt Disney var ofte forut sin tid da han satt lys på ting som for eksempel hvordan dyr blir behandlet på sirkus. 

❤  Første gang venninnene mine hørte meg prompe var i 2013. Da satt vi ute på verandaen til Julie en sen sommernatt, og de ble såpass overrasket at vi endte opp med å sprette champagnen for å feire. Jeg promper aldri, hehe. Joda, men jeg er god på å skjule det. 

❤  Jeg er såååå sær når det kommer til gutter. Det er egentlig ikke meningen, men det blir bare til at jeg leter etter feil som jeg kan bruke som unnskyldning for å ikke møte dem eller dumpe dem. Jeg tror det er fordi jeg egentlig bare vil være alene, haha, men altså jeg prøver å legge fra meg dette. 

Herregud, når jeg leser gjennom dette ser jeg hvor utrolig rar jeg er! Haha, sånn kan det gå. Nå ble dere litt bedre kjent med min rare side da. 

19 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hvem innlegget til Martine var rettet mot, og driter litt i det. Jeg lurer egentlig bare på hva du tenker om oppførselen til de som eventuelt ikke ønsket å prate med eller unne Martine seieren? 🙂 Du virker reflektert og hyggelig, og har gjentatte ganger sagt at måten du er representert på paradise er uriktig. Dette er absolutt ikke meg som ønsker å anklage deg – som sagt bryr jeg meg fint lite om hvem det er, jeg ønsker derimot å vite hva du synes om oppførselen, som en av de som deltok og var til stede 🙂

    2. Anna: Jeg har vel ikke gjentatte ganger sagt at jeg er fremstilt uriktig? Jeg synes jeg har blitt fremstilt rett, men som litt mer kald og kynisk enn hva jeg vanligvis er. Det er fordi jeg var mer kald og kynisk inne på Paradise, fordi jeg prøvde å kun tenke spill.

      Når det er sagt synes jeg ikke det er hyggelig at Martine følte det slik der og da, og at hun tydeligvis har tenkt på dett i etterkant siden hun skriver et innlegg om det. Det er alltid trist at andre blir lei seg, og det er virkelig ikke hyggelig. Mer enn det skal ikke jeg si om den saken. Selv om vi er offentlige personer mener jeg at ting som dette hører til i privatlivet, og en får ta det med de det gjelder i så fall 🙂

    3. hehe så fint innlegg, lo godt når jeg leste det om Simba,men kan skjønne det på en måte, han er nydelig :). husker jeg var så forelsket i prins erik som liten, han i den lille havfruen, det vil alltid være min favoritt disney film + skjønnheten og udyret 🙂

    4. Hvorfor snakket du ikke med Martine etter finalen? Altså du er virkelig VIRKELIG EN DÅRLIG TAPER. Det er et spill, og en av mulighetene var at man kan slippe kula, så typisk deg å være gretten når du ikke får det som du vil. Du var nok sur fordi du aldri fikk Martine ut og hun vant mans du kom på 3.plass! At det går ann å være sånn som deg.

    5. Hi Andrea! 🙂 det var litt av noen fakta setninger om deg men jeg likte det! Det er lov å være litt rar i blandt 🙂 og dette med martine…du var jo ikke sur du ville bare diskutere det som hadde skjedd..skjønner virkelig ikke hvorfor noen kan tro at du var sur…uansett kjempe fint innlegg. Mvh Martin, gutt 23 år ha en fortsatt fin dag Andrea :)!

    6. Hei Andrea!! Den reaksjonen du hadde da Martine slapp kula er det ingen som bryr seg om! Iallefall ikke jeg! Om jeg hadde stått der så hadde det vært en del værre😂 Jeg mener du og Kevin skulle ha vunnet, men jeg unner Martine seieren også!😃 Jeg hadde mest lyst at du skulle vinne da, men sånn ble det ikke.. kanskje du får bli med neste år?😂

    7. Vet du hvor venninna di sin kjole er fra? Mener å ha sett bilde av den i et tidligere blogginnlegg, men finner det ikke igjen. Veldig vakre begge to! 🙂

    8. Ikke noe rart med å elske løveneskonge filmene da det er de beste filmene gjennom tidene. Fortsatt en evig favoritt hos meg(23år), og tviler på det endrer seg.
      Sangene får meg alltid i så godt humør xD
      Må også legge til at jeg syns du gjør en super jobb med bloggen din. Fortsett det gode arbeidet!
      Klem fra en løveneskonge-fan til en annen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg