DETTE HAR DU GÅTT GLIPP AV

Dette er utrolig flaut å innrømme, men jeg har faktisk ikke stått opp før nå. Altså hva skjer med meg i dag, jeg er helt utslitt. Jeg hadde de planene for dagen! Leiligheten skulle vaskes, jeg skulle trene og jeg skulle få unnagjort litt blogging. Nei, det har ikke skjedd da for å si det sånn. Nå har jeg i hvert fall kommet meg opp, så får jeg se hva jeg rekker av alt dette. Vaske leiligheten skal jeg uansett gjøre. Det ligger små hybelkaniner og gjemmer seg bak hver dør, og det er ikke snakk om at de skal få noe forlenget livstid bare fordi jeg er lat. 

Nå er det lenge siden jeg har delt snappene mine, så jeg tenkte å gjøre det igjen. Dette er hva du har gått glipp av om du ikke følger meg på snapchat (andreasveinsdot), i tillegg til mange rare videosnaps ofc. 



 

8 kommentarer

Siste innlegg