FRIHELG GJØR MEG GLAD

Det er lørdag og jeg har fri! Jeg elsker virkelig å ha fri på lørdager, bare fordi det er lørdag, haha. Det er egentlig den aller verste dagen om man må til byen for å ordne noe, eller handler, med tanke på at nesten alle andre har fri også. Gater og butikker er stappfulle, og det er alltid kø til prøverommet. Allikevel er det noe med det å ha fri på en lørdag som gjør meg kjempeglad!

I dag har jeg ingen store planer på dagtid. Jeg skal i hvert fall starte dagen på Fresh og få unnagjort en god treningsøkt. Det er litt færre av de om dagen enn hva jeg egentlig foretrekker, men alt er bedre enn ingenting! Det er så deilig å få det unnagjort med en gang, så kan jeg dra hjem og kure håret og ta det med ro frem til jeg skal starte dagen ordentlig. Jeg skal muligens møte en venninne litt senere på dagen. Hun skal shoppe, jeg skal se på. Nå er jeg virkelig streng med økonomien min, men det er faktisk på tide. Jeg har vært litt for slapp siden jeg kom hjem, men føler at jeg begynner å få ordentlig kontroll igjen og slik vil jeg at det skal forbli. Jeg får bare gå etter og sutre over alt jeg vil ha, men som jeg ikke kan kjøpe.

I kveld får jeg besøk av en del av jentene. Vi får besøk fra Larvik i helgen, og da må vi selvfølgelig samles! Planen er å drikke litt vin hos meg, for så å se hva som frister utover kvelden. Jeg regner med at vi tar oss en tur ut, det blir som regel slik. Nå er jo til og med Taylor Swift tilbake på Spotify, og det er lite som får den gjengen min like gira på en bytur som Taylor-allsang! Wii, jeg gleder meg masse ❤

10 kommentarer

Siste innlegg