I DAG TRENGER JEG NOE EKSTRA

God morgen, fine dere ❤

Jeg synes det er skikkelig trist at jeg nok en gang må finne frem genser og jakke for å gå ut døren. Det blir dessverre for kaldt å vandre rundt i olaskjørt og topp i disse dager. Det er juni og det skal vel bety sommer, eller? Nå er den norske sommeren ganske så ustabil, og det er ikke noe nytt. Den ene dagen kan man ligge i bikini og sole seg, mens man neste dag må ty til ullgenser og bukse for å ikke fryse ihjel. På dager som sistnevnte frister det veldig å bare pakke kofferten, kjøpe seg en flybillett og satse på bedre lykke i et varmt land hehe. 

I dag har jeg full timeplan hele dagen. Jeg er hundepasser så jeg måtte tidlig opp og lufte Celine før jobb, og nå skal jeg få unnagjort litt klesvask før jeg turer avgårde til jobb. Akkurat nå venter vi spent på høstkatalogen, så jeg håper virkelig den kommer i dag og kan gi meg litt ekstra energi gjennom arbeidsdagen! Hvis ikke skal jeg rett og slett unne meg en tur på Kaffebrenneriet i pausen og få i meg en ordentlig god kaffe. Jeg merker allerede at jeg trenger noe ekstra for å holde ut hele dagen. Jeg skal faktisk rett fra jobb til brynstyling, så nå kan alle dere som klager på de pinnerette øyenbrynene mine glede dere. Tulla, de er umulig å forme, men jeg skal i hvert fall bli kvitt litt av de overflødige brynshårene. Æsj, det hørtes skikkelig ekkelt ut.

Ønsker dere alle en kjempefin dag ❤

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg