PERFEKT BLURRY

Jeg elsker disse bildene! Det føler litt som vår i et bilde. Selv om de er blurry synes jeg de ble skikkelig kule. Lyset og loctaion var så fint og alt bare passet perfekt. Jeg er så glad i våren, og det er helt perfekt å ta bilder på dager som dette. Det blir rett og slett bare moro!

I går dro Morten og Sofie avgårde til Stavanger. De skal som mange andre på konsert med blant annet Bieber-boy mens jeg sitter igjen her som hundepasser, haha. Jeg skal jobbe hele uken, og sånn er livet noen ganger. Det betyr ikke at jeg lider av den grunn. I kveld får jeg besøk av to venninner og vi skal kose oss masse med tacokveld og film. Det høres ut som jeg ikke gjør annet enn å spise taco og se på film, men vet dere hva? Det stemmer ganske greit. Taco og filmkveld er noe av det koseligste jeg vet om, så jeg benytter alle muligheter til å få presset inn slike kvelder i løpet av uken. 

Hva skal dere i kveld? 

14 kommentarer

Siste innlegg