VI BYTTET UT PARKEN MED OLIVIA

Til tross for at været ikke var tipp topp i går så ble det en fin dag i sola allikevel. Vi byttet ut parken med Olivia i Hegdehausveien. Det er den absolutt koseligste Olivia-restauranten i mine øyne, og jeg elsker å sitte på uteserveringen der. Jeg ble bare med for kosens skyld, og endte opp med å se på de andre spise en deilig parmapizza. Jeg satt ved siden av også hygget meg med en Cola Zero, haha. 

I kveld kommer forhåpentligvis Petter på besøk så vi får spilt inn vidoen fra spørsmålsruden. Dere var skikkelig flinke til å stille oss spørsmål, så jeg gleder meg til å få svart på alt sammen! Jeg tror det kan bli en veldig morsom videoblogg, så gled dere masse! Jeg erf elendig på å redigere, men jeg skal prøve å gjøre mitt aller beste så den blir bra nok for dere fine ❤

Håper dere alle får en super dag 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg