NOK ET TRIST FARVEL

Nå skal jeg straks komme meg ut døren for å nyte finværet! Jeg hører rykter om at dette blir den siste ordentlig soldagen på lenge, og at det skal regne resten av uken så her er det bare å kose seg mens man kan. Jeg skal møte noen venner i parken, og forhåpentligvis får litt sol på kroppen. Det er så deilig å bare slenge seg ned på gresset, kose seg med litt snacks og drikke mens man rett og sletter bare nyter dagen! Det er i hvert fall min plan for i dag. 

I går kveld var jeg på avslutning for enda en kollega. Det er nesten så hele arbeidsplassen slutter nå, og det er veldig trist. I går var det Maiken sin tur til å ha avskjedsmiddag, og det var veldig hyggelig, men selvfølgelig trist. Vi samlet oss hjemme hos Sara og koste oss med snacks, mat og Pepsi Max. Planen var i utgangspunktet å dra ut, men den eneste som egentlig var klar for det var Maiken, haha, så det ble bar en rolig kveld i stede. 

Det blir skikkelig rart å skulle jobbe nå som så mange har sluttet. Det er vel fire av jentene som har gitt seg i løpet av de siste månedene, så nå er vi bare fire av oss igjen. Vi har blitt en liten venninnegjeng, så for vår del vil det alltid være oss. Det er som jeg sa i går kveld, at når jeg slutter så er det dere jeg kommer til å invitere på avskjedsmiddagen min! Veldig spesielt, men vi kommer alltid til å være Triumph-jentene. 

Jeg måtte bare ha med et bilde av den kule genseren til Maria! Noora + William ❤ Altså! et av favorittparene mine gjennom alle serier, sammen med Ross + Rachel og Chuck + Blair, selvfølgelig. Sesong to av SKAM var også min favorittsesong, så da hun dukket opp i denne døde jeg nesten litt. 

EDIT: I det jeg satt og skrev dette innlegget fikk jeg melding av en venninne om at de begynte å regne…. Virkelig? Nå får jeg finne noe annet å bruke dagen på enn parksleng i bikinien. 

14 kommentarer

Siste innlegg