JEG SKAL ENDRE PÅ UTSEENDET

Nå har jeg endelig bestilt meg time for å gjøre endringen jeg har ønsket og planlagt veldig lenge. Jeg har bare ikke fått surret meg til å faktisk bestille time! Det har vært veldig hektisk i det siste, og aller helst skulle jeg ordnet det før finalefesten, men slik ble det ikke. Nå har jeg i hvert fall endelig fått bestilt meg time hos frisøren! Jeg skal få stripet vekk etterveksten min, og det er absolutt på tide. Den er meterlang, og om jeg har håret i hestehale er etterveksten alt jeg ser. 

I og med at jeg har extention kan jeg ikke bare løpe avgårde til frisøren og stripe håret. Jeg må gjøre det samtidig som jeg heiser festene på extentionet. Jeg lurer litt på om jeg skal bestille meg nytt og litt lenger extention i tillegg… Det er sommer, og da er det ekstra hyggelig med langt hår. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg er så glad i å ha langt, lyst hår på sommeren! Da jeg satt på hår for første gang i begynnelsen av mars bestilte jeg meg en lengde på 30cm. Nå vurderer jeg å bytte til 40 cm. Det blir en god del lenger, men hvorfor ikke prøve? Hva tenker dere? I need your help!

17 kommentarer

Siste innlegg