UTROLIG TAKKNEMLIG

Jeg leste innlegget Martine skrev om hvor lett det er at de fine tilbakemeldingene man får havner i skyggen av de negative. Dette er noe jeg virkelig trengte å lese, fordi det gikk opp for meg at jeg er alt for dårlig til å sette pris på det gode dere skriver til meg! Jeg setter selvfølgelig kjempestor pris på det, men jeg er for dårlig på å vise det. 

Jeg får utrolig mange fine tilbakemeldinger fra dere! Koselige og støttende kommentarer her på bloggen og Instagram, meldinger på sosiale medier og i tillegg er det mange av dere som kommer bort og sier det til meg. Dette er skikkelig hyggelig, og jeg blir kjempeglad hver gang! Jeg hadde ikke hatt den motivasjonen jeg har til å få til bloggen om det ikke var for dere. Dere gjør det så lett å gjøre det bra med alt det fine dere skriver til meg. Jeg lover at det gir meg ti hakk mer energi og ståpåvilje, og disse tilbakemeldingene veier femten ganger høyere enn hva en negativ gjør. Jeg vet at jeg er alt for dårlig til å svare dere, men jeg håper dere nå vet at jeg setter uendelig stor pris på dere alle sammen og er skikkelig takknemlig for at dere velger å følge med på bloggen min ❤

 

10 kommentarer
    1. Du er en fin person! Godt å se at det som eventuelt skapte frustrasjoner på tv-skjermen er glemt i virkeligheten. Det blir fort glemt – og det er så flott at du ikke drar det videre ! Det er det viktigste nå! 🙂 stå på! Du så foresten ut som en gudinne på premierefesten på torsdag!

    2. Ser så opp til deg! Du er virkelig alltid positiv og ser det beste i alle 🙂
      Hvor høy er du forresten?

    3. Veldig flott at du skriver om dette. Det er mange som har skrevet mye fint om deg! 😊 Og det overgår alt det stygge som har blitt skrevet <3
      Er det noe jeg alltid kommer til å huske fra PH - er alle de gangene du hadde dine stunder med klapping! <3 sjeldent jeg har sett noen så blid og fornøyd 😊 haha..
      Stå på og ta deg en pust i bakken nå som all PH hysteriet over - DET FORTJENER DU 😊❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg