MÅNEDEN SOM GIKK

Tenk at vi allerede er inne i den aller første sommermåneden! Vi har kommet helt til juni måned, og er omtrent halvveis i 2017. Det er skikkelig sykt å tenke på. Jeg føler jeg har mistet litt av året fordi jeg var borte i de to første månedene, så tiden har gått utrolig raskt. Snart er det bikinivær og sommerlig all day every day!

Ny måned betyr selvfølgelig en oppsummering ag måneden som gikk, nemlig mai. Det skjedde en del i mai, så her er oppturer, nedturer og litt av hvert fra måneden som gikk.

MÅNEDENS OPPTUR

Det er definitivt bloggen! I mai har det virkelig satt fart, og jeg har hatt flere lesere enn noen gang. Jeg setter så ekstremt stor pris på at alle dere fine mennesker kommer innom bloggen min hver dag. Det er dere som gjør dette gøy, og jeg har aldri hatt mer motivasjon til å fortsette enn hva jeg har nå. Jeg synes bloggingen bare blir morsommere og morsommere for hver dag som går, og jeg håper jeg klarer å gjøre dette til noe mer. Et av målene i livet mitt er å elske jobben min, og derfor har jeg satt meg som mål å kunne gjøre bloggen til en jobb jeg kan leve av! Jeg elsker virkelig å blogge og håper jeg kan fortsette så lenge som mulig ❤️ Her må jeg også legge til 17. mai for det var den beste feiringen av nasjonaldagen jeg har hatt noensinne! 

MÅNEDENS SANG

Dette er definitivt remixen av Despacito-sangen med Justin Bieber! Altså, om jeg skal være helt ærlig så har jeg aldri fortsatt hva greia med Bieber er. I mine øyne er han en skikkelig ufin gutt, i hvert fall i offentligheten, og heller ikke min type utseendemessig. Jeg har allikevel likt musikken hans, men jeg må innrømme at jeg faktisk får litt halvveis crush på han når jeg hører denne sangen! Den stemmen, når han synger spansk… OMG. Sangen er jo bare skikkelig fengende og den minner meg og sol, sommer og syden! Jeg blir rett og slett skikkelig reisesyk og (dessverre) litt småforelsket i Bieber.

MÅNEDENS BESTE KJØP

Det må være kjolen jeg rasket med meg fra BikBok forrige uke. Det var så varmt ute og jeg var kledd i bukse og genser, noe som var alt for varmt! Jeg tok turen innom BikBok på vei hjem og fant en perfekt sommerkjole! Jeg har hatt lyst på en lignende kjole kjempelenge og da var deg til og med 40% på alle kjoler og skjørt, så da ble det ny kjole på meg!

MÅNEDENS NEDTUR

Au, hjertet mitt. Denne månedens nedtur er stor, og det er selvfølgelig at Pærra er over for i år! Dette er skikkelig, skikkelig, skikkelig trist. Jeg vet jeg har sutrer mye over dette, men jeg har fått gjenopplevd det som er noe av det morsomste jeg har gjort noen gang gjennom TV-skjermen de tre siste månedene. Da er det lov å sutre litt. Det blir faktisk skikkelig rart å ikke skulle samles for å se episodene sammen, få angst over ting vi gjør eller le av hva vi sier om hverandre! Hva skal jeg gjøre uten Paradise? Jeg klarer ikke tenke på neste sesong en gang. Herregud så sjalu jeg kommer til å bli når neste års deltagere går opp trappen til hotellet vårt ❤️ Det kommer til å bli så rart…

MÅNEDENS BILDE

Denne gangen ble det bildet av Morten, Sofie og meg fra da vi var i Trondheim. Vi mangler bare Celine så er hele familien samlet, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg