SEX PÅ PARADISE HOTEL

I gårsdagens episode skjedde det mye på Paradise. Det er finaleuke og da er det selvfølgelig mange uforutsette hendelser, som for eksempel at vi plutselig ble fire par i stede for tre. Vi som allerede var på hotellet tok nok litt for lett på hele situasjonen, og det kan virke som at vi nesten glemte hvor vi var en liten stund. Nå skulle vi bare seile frem til finalen, men så enkelt er det selvfølgelig ikke. Grunde og Isabelle fikk som det svakeste paret hente hjem to gamle deltagere som ble deres nye partner, og de tok med Sofie og Petter! Altså jeg ble så utrolig glad da jeg så at det var Sofie som kom hoppene inn i loungen. Jeg var helt sikker på at det var Henote som skulle komme, så det tok lang tid før jeg klarte å se at det faktisk var Sofie! Jeg hadde omtrent gitt opp alt håp om å se henne igjen inne på Paradise, så jeg ble utrolig overrasket og skikkelig glad!

Nå over til det innlegget faktisk skal handle om. Hadde Kevin og jeg sex i gårsdagens episode? Det er veldig lett å forstå at man drar den konklusjonen ut ifra hva man ser på TV. Hadde ikke jeg visst hva som egentlig skjedde hadde jeg garantert trodd at det var snakk om sex. Når sant skal sies så hadde vi faktisk ikke sex. Jeg hadde ikke hatt et problem med å innrømme det om det hadde skjedd, men vi hadde altså ikke det. Vi hadde det hyggelig, men det er ikke snakk om noe samleie, nei.Nå håper jeg det er oppklart, så får vi se hva som skjer videre denne uken! Nå er det bare noen få dager igjen til den store finalen!

Hvem håper dere vinner?

 

50 kommentarer
    1. Herlige Andrea .
      Trodde heller aldri det var samleie under det lakenet , bare “morsomt” å se hvordan TV filmer og prøver å framstille dette til alle seerne.
      Håper vinner ? Tja det spiller ingen rolle, dere alle er verdige vinnere . Det viktigste er deltagelsen og opplevelsen.
      Heier på dere alle jeg.
      Klemmer for dagen ❣️

    2. Håper egt at Morten vinner, han fortjener det med tanke på hvordan han har klart å takle ting der 🙌🏼

    3. Ja det skal jeg fortelle deg…. jeg håper i alle fall ikke at du vinner.
      Gjør du deg til inne på paradise eller? Fy så ekkel du er. Hvem faen har fylt i leppene dine? Mislykket forsøk på å gjøre deg kvinnelig, når du egentlig ser ut som den transen. Og har du brukt linjal på øyenbrynene dine eller?
      HEIA KEVIN!!!! MINUS DEG!!!!!!

    4. Jeg håper Kevin vinner! Hadde blitt så glad!!
      Og om han står i en finale med deg håper jeg den kulen smeller så hardt at det går ekko i hele mexico
      Det jeg gleder meg mest til med at denne sesongen er at den forjævlige klappingen din tar slutt, spyr seriøst når jeg ser det. Du er ikke en selløve på akvariet som skal vise deg frem for publikum? NEI så søt er du ikke.
      Lille gris
      Oink oink

    5. Blir helt kvalm over enkelte kommentarer over her. Du er god, stå på! Håper du ikke tar noe av det til deg, alt folk kan være så ekle. Ingenting unnskylder slike kommentarer. Du virker som ei vanvittig bra jente, fortsett å vær deg selv <3

    6. Blir kvalm av hvordan enkelte snakker om folk, BAK anonym! Greit nok at du kanskje ikke liker spillet til Andrea – eller noen andre, men å gå på personangrep sånn det er gjort i kommentarfeltet her er bare ynkelig, beklager.

    7. Herregud anonym, du kan ikke ha stor tro på deg selv som rakker ned på andre å ikke tør å stå frem med et navn en gang! Alle har forskjellige meninger om hvem som er en verdig vinner! Men slik jeg ser det er det et spill å andrea har klart å spille seg til topp’s. Håper du virkelig føler deg bedre av å rakke ned på andre mennesker, for det jør deg så jævlig liten! Stå på andrea, dette blir en spennede uke, men jeg heier på morten og sofie 🙂

    8. Det eneste ekle og “grisete” her er de stygge kommentarene som hagler inn. At ikke folk har bedre å ta seg til enn å rakke ned på andre..og forresten, hva faen er en “selløve”? Haha, folk ass! Stå på Andrea!

    9. Huff så mye dritt folk skriver. Håper virkelig ikke du tar det til deg. Du virker som en kjempeherlig jente😊 jg håper du og Kevin vinner og at dere deler pengene likt😊😊

    10. Jeg lurer virkelig på hva som er galt med enkelte personer som kommenterer her👆🏼
      Jeg håper du eller Sofie vinner, sammen med enten Morten eller Kevin<3

    11. Hvorfor i snakker du som om du er alene på PH??? Det er min finale uke, det er mitt rom, det er min allianse, mitt mitt mitt… selvopptatte folk er det verste jeg veit! Også skal det bli jævelig godt at du snart er borte fra skjermen! Drit lei av at du flasher den stygge rævva de!

    12. Blir så irritert over alle de stygge kommentarene over! Det er rett og slett grov nettmobbing.. Det at dere også sitter og rakker ned på en person som Anonyme viser hvor urolig svake dere! Om du skal ytre din mening kan du også tørre å stå frem med navn! Stå på og ikke bry deg!

    13. Jeg skal ærlig innrømme at jeg noen ganger har blitt irritert når jeg ser deg på PH. Men disse kommentarene over her er jo bare rett og slett ekle. Jeg heier på deg og Kevin, dere fortjener å vinne det her. Folk må ikke glemme at dette er et spill og jeg tror du er en fantastisk fin person på utsiden av PH!

    14. Kjære mobbere,
      Jeg blir ikke annet enn lei meg av å lese de ufattelig stygge kommentarene dere skriver til Andrea her på bloggen hennes. Jeg føler synd i dere for behovet dere har for å mobbe andre på internett. Så jeg tenkte å gi dere et lite lynkurs i forskjellen mellom mobbing og personlig ytring (siden dere absolutt føler behovet for å kommentere Andrea)
      Mobbing – sitert direkte fra kommentaren som ble skrevet 30.05.2017 kl. 14.23: “Gjør du deg til inne på paradise eller? Fy så ekkel du er. Hvem faen har fylt i leppene dine? Mislykket forsøk på å gjøre deg kvinnelig, når du egentlig ser ut som den transen. Og har du brukt linjal på øyenbrynene dine eller?”
      Jeg fikk et inntrykk her av at du som person ikke liker fillers i lepper og følte behovet for å mobbe Andrea for det. Visst du virkelig ikke liker fillers, her er et tips til deg som vil kritisere andre. Så enkelt som denne setningen er det:
      “Jeg personlig liker ikke fillers i lepper da jeg ikke syns det er noe fint/ser unaturlig ut”
      Resoner over den siste setningen der neste gang du føler et behov for å mobbe andre. For en mobber/bølle, det er akkurat det du er, men også noe du kan forandre på;)
      Og så til deg som ikke liker rumpen til Andrea, har du lagt merke til alle de andre som “viser rumpa”, eller har du kanskje sett når de dusjer der alt utenom vagina og penis ikke er sensurert?
      Andrea har en flott rompe. Og jeg håper at hun de siste episodene som er nå viser den rompa fram så mye som mulig, slik at akkurat du får studert den vakre rumpa hennes. For du trenger virkelig å se at det ikke er noe galt med den.
      Til deg som syns at Andrea sin klapping er irriterende og mener hun oppfører seg som en selløve. Jeg må bare påpeke at det heter SJØløve, så har du også lært noe nytt i dag.
      Utenom dette må jeg si at jeg fant kommentarene fra dere svært triste men også ekstremt underholdene. Noen har ikke fakta riktig, noen vet ikke hvordan de skal ytre seg på en korrekt måte. Det er ingenting som er kult med å mobbe andre, det er ingen som ser opp til dere som mobber andre. Jeg håper at dere nå i fremtiden tar litt tid med dere selv og tenker på akkurat hvorfor dere føler et behov for å mobbe andre og derfra gjør noe med det. Unnskyld er et perfekt sted å starte.

    15. Akkurat nå heier jeg på deg og Kevin. Håpet også egt Henote ville komme inn, sånn at hun kunne stå med Grunde, for da hadde Grunde sjangse til å vinne: Synes også Lunde og Morten fortjener det veldig mye…blir spennende da

    16. Herlighet jeg blir helt satt ut av enkelte kommentarer her. Skjønner ikke at folk gidder! Det er virkelig ikke greit! Håper du ikke tar deg nær av dem, Andrea. Husk at de som skriver slemme/usaklige/barnslige kommentarer mest sannsynlig ikke har det særlig bra med seg selv, og søker derfor til offentlige personer som deg for å få utløp for sin egen usikkerhet og aggresjon. Husk at du er nydelig og bra!

    17. Nå som aleks er ute håper jeg Lunde vinner, hun virker bare så herlig og genuint fint menneske i tillegg til at hun virkelig har alt utseendemessigt er det ganske herligt at hun hvertfall slik hun framstår er så snill og jordnær!
      Selv om jeg ikke håper du eller Sofie vinner får jeg virkelig vondt av all haten dere får, usakligt og feigt. Stå på!

    18. Er det mulig å spore IP-adressene til de anonyme mobberne lenger oppe? Dette er helt ufyselig… Du er skjønn Andrea ! <3

    19. Det ligger overhodet ikke noe i de ekle, fæle kommentarene. Det er framprovisert av stakkarslige personer som leter desperat etter noe så skrive. Uansett hva du hadde gjort hadde de funnet noe å skrive.
      Du er flott, og enkelte har så triste liv at de må hate på andre, uten grunnlag overhode. Må være unger som ikke har kapasitet til å føle lenger enn sitt eget hode.

    20. Stina: Det er det absolutt, men jeg velger å ikke legge så mye energi i det <3 Når det r sagt så får jeg opp IP-adressene her på bloggen, og jeg ser at denne "Anonym" antakeligvis er samme person da kommentarene er sendt fra samme IP-adresse, haha

    21. LUNDE!!!! Den beste jenta på ph! ” Hvem tror du vinner?” Litt for blond kanskje? Lunde må vinne hele dritten og hvis hun ikke gjør det er hun vinner uansett!

    22. Jeg skjønner ikke hva i all verden som foregår i hodet på folk som bare er nødt til å gå til personangrep. Andrea har blitt kjent på TV, men det betyr ikke at hun ikke har følelser som alle andre. Dersom du synes at noen andre enn Andrea fortjener å vinne er dette helt greit. Men det å gå til personangrep på utseende hennes er absolutt ikke greit. Dette er mobbing, og jeg synes absolutt alle skal tenke over: “Hadde jeg satt pris på om jeg selv fikk denne kommentaren?” Dersom du må svare nei på det spørsmålet så gir du faen i å kommentere det til noen andre. Skjønner at man blir engasjert i serien, men alle deltakerne er personer med følelser akkurat som alle andre. Hvorfor kan ikke alle bare tenke seg om før de blir kjepphøye bak tastaturet?
      Håper du klarer å ikke ta deg alt for nær av det, Andrea. Og gratulerer så mye med å ha kommet så langt som du har gjort.

    23. Andrea: Ja du får opp IP-Adressa, men du får ikke opp eksakt hvor den IP-adressa er fra. Jeg som sitter i Horten og skriver denne kommentaren, så kan du få opp at jeg er i Horten eller i nærheten av Horten/Tønsberg… Men skal du finne ut hvor eksakt i Horten jeg tilhører, så må du faktisk til politiet… Og hvordan jeg vet dette, er forde jeg har mått spore IP-adresse etter en trussel.

    24. Hei!
      Du er ikke min favoritt i år og det er en ærlig ssk, men jeg kunne aldri gått inn for å sverte deg eller være direkte stygg mot drg som jeg ser mange er her inne! Det bunner vel i god gammeldags sjalusi og dårlig selvtilit. Håper du er sterk og inke tar deg nær av det. Lykke til i morgen👍😘

    25. Det er slik det er, det er ikke bare å hoppe i senga og ha sex, fordi det er jo mye på spill, forhold til Gud, min egen psyke, hvordan vil jeg føle meg etterpå?, er hun frisk?, hva skjer etterpå? Vil det være smart?
      Derfor etter xkona flyttet i desember 2015, så har jeg ikke hatt sex. Når jeg først skal ha sex, så må jeg virkelig føle at det er riktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg