DETTE VIL JEG HA I SOMMERGARDEROBEN

Nå er sommeren virkelig i gang. Vi går faktisk inn i juni måned om veldig få dager, og det er den første offisielle sommermåneden! Tiden har gått så utrolig fort, og jeg trenger sårt å få oppdatert sommergarderoben. Jeg har så lyst til å gå helt amok i alle butikker jeg finner, men det kan jeg jo ikke… Litt fornuftig må en da være! Jeg elsker å nettshoppe, og har pleid å kjøpe en del festival- og sommerklær på Sheinside. Nå har jeg laget et lite ønske-innlegg med sommerklær jeg vurderer å gå til innkjøp av. Jeg elsker den lange blå kjolen, og statement t-skjorter er bare et must have i sommer!

Dere finner alt sammen HER

5 kommentarer
    1. Hei!
      Hvordan er kvaliteten på plaggene fra sheinside? Og pleier bildet å stemme med plagget når det kommer i posten? :))

    2. Hanna: Det er både og! Jeg har fått mye som er utrolig fint og bra (for eksempel BArbie-genseren min), men så er det noe som ikke er helt tilsvarende bildene… Det kan være lurt å se på kundeanmeldelser på siden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg