UKENS SPØRSMÅL

Gratulerer med finale plass. Hvorfor er du så misfornøyd med valg som guttene tar? Hvorfor var det dårlig valg at isabell fikk sitteplass? Synes det var helt fortjent.

Tusen takk! Fordi på dette tidspunktet tenkte jeg at Kevin ville få sitteplassen fra Teele og Petter, Lunde satt allerede så da kunne Grunde gå dit og så hvis jeg fikk den siste kom Morten bak meg. Grunde kunne hjulpet Henote inn i finaleuken ved å gi den til meg, Morten kunne stått trygt bak meg og Kevin kunne fått med både meg og Henote inn. Når jeg ser det nå forstår jeg hvorfor de gjorde som de gjorde.

Hvordan lager du tutten som du har på det første bildet i dette innlegget? Sykt fin 🙂

Jeg bare slenger håret opp og surrer det sammen til en tutt, hehe. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Er veldig enkelt, og jeg tror jeg gjør det forskjellig hver gang.

Hei, er du helt norsk? Eller fra Island ellerno?<3

Jeg er halvt islandsk ❤

Syria og Palestina blir hardt rammet nesten daglig, hvorfor blogger du ikke om det?. Jeg syns det var fælt at det skjedde i manchester, og ja det er kjipt

Det stemmer. Det skjer også angrep hver dag på steder som Afghanistan, Irak og flere land i Afrika. Det er terror og krig over hele verden. Det er narkotikakrig i land som Mexico som krever flere liv daglig. Det er barn som blir vervet som barnesoldater i flere land, unge jenter som blir giftet bort før de fyller 10 år, menn som blir torturert, kvinner som blir voldtatt, homofile som blir steinet til døde i ande verdensdeler og banket opp i vår. Det skjer ting hver dag, hvert minutt i hele verden, alt er forferdelig, men jeg kan ikke blogge om alt. Jeg blogger om det som treffer meg personlig, og det gjorde dette i Manchester.

Skinnjakken din er utrolig fint! Hvor kjøpte du den? 🙂

Tusen takk ❤ Den er fra Mango!


 

Hva synes du om forholdet mellom Sofie og Morten? 

Jeg synes det er skikkelig koselig! De er så fine sammen, og det er veldig lett å se at de er glad i hverandre så det er hyggelig ❤

Hva slags fillers har du i leppene? og hvor går du?

Jeg har ingenting i leppene mine nå. Jeg fylte på i november 2015? Har skrevet et innlegg om det HER.

Eeelsker vesken! Hvor er den fra?

Tusen takk! Den er fra BikBok.

Har du crush på noen?

Hehe, det skulle dere likt å visst! Jeg har alltid crush på Harry Styles <3

Ønsker du deg kjæreste?

Nei, det er ikke noe jeg føler jeg verken mangler eller trenger akkurat nå. Jeg har litt den holdningen at skjer det så skjer det, og det er sikkert veldig koselig!

Hvem er ditt forbilde?

Definitivt Michelle Obama ❤ Jeg elsker den damen der! Hun er utrolig smart, og virker rett og slett som en dame med utrolig gode verdier og god moral. Jeg liker veldig godt at hun er opptatt av likestilling og helse. Det siste er jo et stort problem i USA? I tillegg har hun jo kapret en av verdens beste menn, Barack ❤

Kan du ha spørsmålsrunde på video?

Det kan jeg ha neste gang jeg skal ha spørsmålsrunde! Jeg er bare ekstremt dårlig på å redigere videoer, men jeg må snart få lært meg det så hvorfor ikke?

Om du snuser eller røyker?

Ingen av delene og det er jeg veldig stolt av!

Fikk du et annet inntrykk av Grunde etterhvert? Er dere venner nå? 🙂

Ja, det gjorde jeg. Første gangen han var inne på hotellet kom vi ikke så godt overens, og jeg tror kanskje vi begge misforstod hverandre litt. Da jeg ble bedre kjent med han skjønte jeg at jeg tok feil av han første gangen vi møttes, og nå synes jeg han er en veldig hyggelig og snill gutt ❤

Hvor er den svarte bikininen du har på deg i sist episode fra? Så fin!

Den fra kolleksjonen til Triana ❤

Er du og Lunde gode venner idag? Dere virker så gode venner først og så etter Sofie røyk så ble dere fiender. Synes det er litt trist egentlig, haha. Hvordan er det mellom dere idag?

Ja, det er vi. Hun er ikke en av de jeg henger mest med, men det er alltid veldig koselig når vi møtes. Alt er bra mellom oss i dag, og som sagt så har vi det moro når vi først møtes! Haha, ja vi hadde en liten krig gående der en stund, men det er ikke noe vi tok med oss hjem og vi var alltid venner til tross for at vi «bitchet» litt 😊

11 kommentarer

Siste innlegg