KLEINT Å VÆRE MED MORTEN OG SOFIE

Det er vel ingen hemmelighet at jeg har blitt det offisielle femte hjulet på vognen til Morten og Sofie. Vi gjør nesten alt sammen, og takket være meg har de veldig lite privatliv. De måtte faktisk rømme til Roma for å unnslippe meg, hehe. Neida. Det er bare delvis sant. Morten har omtrent flyttet inn i leiligheten, så foruten de gangene Kevin er på besøk er det meg og the lovebirds.

Etter at vi tre dro på tur sammen til Trondheim fikk jeg en del spørsmål om hvordan det er å være alene på tur med de to. Blir det kleint? Er det rart? Jeg kan forstå dette, fordi det er kanskje litt rart, men det var det ikke. Vi tilbringer såpass mye tid sammen til vanlig at det bare ble som en vanlig helg for oss. Vi drar ut og spiser sammen, har filmkvelder, lager mat, drar i parken og gjør alt mulig sammen så det å reise på tur var ikke veldig rart.  Nå er heldigvis ikke de to veldig “klissete” som at de må sitte oppå hverandre og kline hvert sekund. De er veldig søte og det er lett å se at de er glad i hverandre, men det er aldri ubehagelig å være sammen med bare de to. Vi pleier å tulle med at jeg skal bo i leiligheten under deres når vi blir ordentlig voksne, og at jeg kan leie et rom i kjelleren deres når de skaffer seg hus, haha. 

Det er bare koselig, og det å reise på tur med Morten og Sofie var bare veldig morsomt og koselig! De er to kjempefine mennesker og jeg har blitt veldig glad i de begge. Til og med Morten til tross for at han dytter meg ned i hekker og plager meg litt fra tid til annen. Neida, de er så fine og jeg håper virkelig de holder sammen så jeg kan flytte inn i kjellerleiligheten deres om noen år ❤

11 kommentarer
    1. Fint skrevet!
      Jeg var med et vennepar av meg på Valentines date i år. Jeg hadde nettopp blitt dumpa og de ville ikke at jeg skulle være alene. Det er ekte venner, det!
      Innrømmer at det var LITT sært, men viser også utrolig godt at det går an å være gode venner med par uten at man skal føle seg som “tilhenger.” Ble en utrolig fin kveld, og vi hadde det veldig gøy med en servitør som så litt forstyrra ut og virka som han trodde vi var i et forhold alle tre hehehehehehhe!
      Jeg stemmer veldig for at du tar en “prank” på Morten, som du filmer med skjult kamera og legger ut her! Hevnen sin for hekkdytting det! ;p

    2. Derfor det er best at enten er det bare kjæreste par som reise eller flere enn 3 stk når 2 av dem er kjærester

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg