TIL ALLE HATERS: HOLD KJEFT

Etter gårsdagens episode ble jeg faktisk irritert og litt lei meg over kommentarer jeg fikk! Kevin valgte å stå med meg som partner inn i finaleuken over Henote. Det var utrolig kjipt at vi havnet i den situasjonen fordi jeg skulle gjerne hatt med Henote, men når det først endte slik så ble jeg selvfølgelig glad for å bli valgt! Like etterpå begynte det å hagle inn med kommentarer på Instagram og innboksen på sosiale medier om hvor lite fortjent det var og mye annet stygt som handler om helt andre ting jeg ikke skal nevne her. 

Det at dere ikke liker PH-versjonen av meg er helt greit, men… Hvordan kan dere mene at det er ufortjent at jeg står i en finaleuke? Jeg har klart å komme meg gjennom elleve uker på Paradise Hotel, og frem til jeg fikk beskyttelse mot demonen hadde jeg ikke hatt en eneste fordel. Ingen fredning, ingen låsning, ikke noe oppdrag jeg har fått mulighet til å klare. I de første seks ukene stod jeg med Petter og var 100% trofast mot han. Det var aldri et alternativ for meg å bytte ut han, aldri, før han låste seg med Teele. Jeg har aldri dolket en partner i ryggen, men alltid latt de være trygge bak meg. Jeg havnet i en posisjon hvor menneskene rundt meg jobbet for å ha meg der, som i uke seks hvor Sofie gikk fra sin egen sikre partner for at vi begge kunne bli på hotellet. Eller som da guttene valgte å gi meg makten til å sende hjem noen i uke ti. Under Pandoras i samme uke skulle guttene dele ut komplimenter og en “fredning” til en jente. Alle sa fine ting om meg, at jeg var snill og god mot alle, at jeg jobbet for å ha mine der og at ingen av de ville gi meg fredningen som egentlig var en fredning. Jeg er klar over at dette ikke ble vist på tv, men det skjedde. 

Jeg blir faktisk skikkelig irritert og litt lei meg når så mange mennesker ønsker å dra meg ned i forbindelse med en situasjon som jeg er skikkelig stolt av! Fordi det er nettopp det jeg er, skikkelig stolt! Jeg er så fornøyd med å ha klart meg såpass godt der inne, og selv om dere ikke liker meg så gjorde de fleste av de andre deltagerne det. Det er en grunn til at Kevin valgte meg som partner inn i finaleuken. Det er fordi han mente han ville stå sterkere og få flere stemmer med meg. Det at folk nå faktisk begynner å snakke nedlatende om Kevin fordi han tok det valget han tok er bare helt utrolig! Dere har elsket han hemningsløst i 11 uker, men fordi han (som dere er så glad i og mener er såpass fantastisk) velger å stå med meg er han plutselig ikke så bra lenger. Altså, virkelig?

Nå begynner jeg å bli så dritt lei, og dette var dråpen som fikk begeret til å renne over for min del. Jeg er skikkelig solt av å ha kommet meg til finaleuken, så vær så snill og bare hold kjeft om du ikke har noe pent å si. Jeg er stolt, glad og gleder meg masse til neste uke! Tusen takk til alle som støtter meg og kommer med fine ord og gratulasjoner. Jeg elsker dere ❤

68 kommentarer
    1. Andrea <3 <3
      Husk at de som slenger dritt ikke kjenner deg! DU vet hvem du er, og det vet også familien din og vennene dine. Det er DET som betyr noe!
      Håper du vinner!

    2. Du er fantastisk flott, Andrea – jeg unner deg virkelig en plass i finaleuken, og heier på deg og Kevin ❤️ Du er en av de som faktisk har gjort deg fortjent til dette, jeg digger deg! ❤️

    3. hei Andrea ! jeg synes du virkelig fortjener og stå i den finale uken, ikke bry deg om de som slenger dritt, de er bare sykt tragiske, jeg heier på deg, stå på 🙂

    4. Helt enig med deg. DU fortjener å stå i en finaleuke, og dermed fortjener du også å vinne hele greia. Det er så fantastisk at du og Kevin står sammen, måtte det vedvare! Spent på hva som skjer i neste uke….Gruer meg litt også!
      Heia deg Andrea, du er ei smart, god, modig og herlig jente. Utorlig bra at du setter folk på plass med dette godt formulerte innlegget. Det har du all rett til! Alle som følger med på PH skjønner jo at du fortjener en plass i den finalen. Du har gjort en god figur der inne. Nå ønsker jeg bare at Sofie har mulighet til å komme tilbake. Hadde vært GØY å sett reaksjonen til Martine Lunde om det hadde skjedd.
      Heia Andrea ( og Sofie) <3

    5. Synes det er mye bedre at du driter i kommentarene fra sjalue haters, enn å skrive et helt innlegg om det

    6. Kom igjen Andrea! Heier på deg❤️ Veldig unedvendig av folk som ikke har noe bedre å si enn bare stygge/frekke kommentarer. Stå på Andrea☺️

    7. Gratulerer så mye med plass i finaleuka 😊 det er så fortjent på alle måter 😊 Hver stolt av den du er – det er mer enn bra nok ❤

    8. Kom igjen Andrea! Heier på deg❤️ Syntes det er veldig unedvendig av folk som ikke har noe bedre å si enn stygge/frekke kommentarer. Stå på Andrea☺️

    9. Sorry men ifølge det som er blitt sendt på skjermen har du hatt en veldig lett vei til finalen, har ikke sett noe særlig jobbing fra din side for å overleve. Når du stod med Petter var dere ett par som ingen la merke til, hatt flere av dere der inne å programmet hadde vært kansellert. Nei man må se til nord for å få litt underholdning. Morten er etter min mening vinner av åretssesong, den måten han alltid er der og aldri fått benyttet noe form for fordeler, og alt som har skjedd har alltid gått imot han. Selv om han kanskje ikke blir stående sist, er han vinneren. #teambodø

    10. Du virker som en utrolig godhjertet person, og fortjente virkelig denne finaleplassen mer en noen andre. Fra dag 1 har du stått inne på hotellet og kjempet deg frem til denne finalen, så velfortjent kjære Andrea. Du er en inspirerende person!! ELSKER klesstilen din btw

    11. Må bare si at jeg er imponert over hvor langt du har kommet for å være en “utypisk paradise hotel-deltager”, du har vist hvilken smart spiller du er uttallige ganger, samt at du har holdt på din moral gjennom hele sesongen, i motsetning til flere av de andre der inne. Jeg mener du fortjener plassen i finalen og ønsker deg masse lykke til videre. Hilsen en “fellow larviking”

    12. De fleste som kommenterer stygt er nok yngre (kanskje barn). Jeg fraråder deg å be dem “holde kjeft”. Du hiver bare mer ved på bålet – noe som resulterer i flere drittkommentarer.
      Jeg kan ærlig si jeg overhodet ikke liker PH versjonen av deg … og som mange andre gjør den “sel klappingen” din meg gal. Du godter deg veldig over at andre ryker og det ser veldig lite bra ut på TV. Jeg har ikke møtt deg i virkeligheten og det kan være fullt mulig du er en bra person! men på tv har du dritt deg ut…. big time, dessverre

    13. Du har sklidd gjennom oppholdet da.. ikke tatt noen vanskelige valg! er nok det som gjør folk irritert. I tillegg fremstår du som veldig høy på deg selv inne på paradise

    14. Stå på, Andrea! Jeg heier på deg (både inne på PH, men også utenfor). Du virker genuint god, og du har nok mange fler i ryggen enn hva du tror. Er ofte de med negative kommentarer som tar seg friheten til å skrive. 🙂

    15. Anonym: Jeg holdt på å ryke på pandoras i uke 2, jeg stod vak Petter med rebecca i uke 4, jeg mistet partneren min i uke 6 fordi han låste seg til en annen, jeg måtte velge mellom Petter og Morten og jeg måtte sende ut en gutt så sklidd igjen om ikke tatt noen vanskelige valg? Okei.

    16. Anonym: Jeg holdt på å ryke på pandoras i uke 2, jeg stod vak Petter med rebecca i uke 4, jeg mistet partneren min i uke 6 fordi han låste seg til en annen, jeg måtte velge mellom Petter og Morten og jeg måtte sende ut en gutt så eh…

    17. Heia Andrea!❤️ Unedvendig at folk ikke har noe bedre å si enn å si stygge/unedvendige kommentarer. Stå på☺️

    18. Heia Andrea!❤️ Har ikke folk NOE bedre å gjør enn å si stygge/unedvendige kommentarer? Stå på Andrea☺️❤️

    19. Jeg er så enig!
      Det at de skal mislike deg som person har ingenting med spillet og gjøre, og jeg synes ikke du fortjener disse stygge kommentarene i det hele tatt. Ikke bare deg, men også de andre deltakerne. Føles som om folk MÅ ha noen å snakke dritt om, og dersom noen inne på hoteller gjør én liten feil, eller gjør noe som er “irriterende” så skal plutselig alt det negative bli gitt til denne personen. Folk skifter så utrolig fort mening, og når de først har en negativ mening så skal det tydeligvis deles? ughhh? jeg blir så frustrert. De må jo også skjønne at det som blir vist på TV er en så bitteliten del av alt som skjedde og ble sagt der inne?
      Men du er kjempeflink Andrea, jeg håper virkelig ikke du tenker for mye på disse kommentarene. Du har virkelig gjort deg fortjent til finalen, vær stolt over det! xx

    20. Syntes verken du har sklidd igjennom oppholdet eller at du ikke fortjener en finaleplass. Du har all grunn til å være stolt over deg selv. Alltid folk som vil være både sjalu og slemme, men skjønner selvsagt det er vanskelig å stenge det helt ute. Syntes også det er skremmende at folk kan skrive sånne ting utifra et program på tv’n.. Men det er så sin sak.
      Stå på, syntes aboslutt du fortjener å være der du er. Oooog, jeg håper du og Kevin vinner. 😉

    21. Anonym: Uansett om mennesker ikke liker hvordan jeg fremstår på TV er det ingen unnskyldning for å gå inn på mine sosiale medier og spre hat om meg. Diskuter det med vennene deres om dere virkelig har behov for å uttrykke hvor sterkt dere misliker meg.

    22. er så glad for at du kom så langt <3 gratulerer så mye, er så velfortjent, ikke bry deg om haterne

    23. Du er uten tvil den eneste der inne som fortjener den seieren, jeg har kryssa fingrene for deg der inne siden dag 1 !! Masse lykke til ❤❤❤

    24. Folk har dessverre et behov for å dra andre ned for å føle seg bra, eller så er de bare dumme og liker å provosere… Heier på deg! ❤️❤️

    25. Anonym: Sklidd igjennom oppholdet?😅🙈 Kan du fortelle meg hva som gjør f.eks Isabelle som en verdig finalist da? Den som har vært der lengst, uavhengig om man har tatt mange valg eller sklidd igjennom oppholdet, fortjener en plass i finaleuka! Noe har hun tydeligvis gjort riktig for å være der etter så mange uker.. Å i dette tilfelle har Andrea gjort rett i å være seg selv, som den gode, blide og humørsprederen hun er! Heia deg Andrea, stå på👏🏼☺️ Å gi en lang faen i alle som slenger dritt!

    26. Jeg blir provosert, men først og fremst trist og bekymret, når jeg leser mange av de slemme kommentarene du får, både her på bloggen og på instagram. Det kan virke som folk tidlig bestemte seg for å ikke like deg, ensidig basert på hvordan du fremstilt i et realityprogram. Hallo, et REALITYPROGRAM, folkens. Det er skremmende mange som ikke ser ut til å forstå at slike TV-program vanligvis redigeres med hensikt om å fremme sympatier eller avsky hos publikum, utelukkende for å øke seertallene. De ser forbi det at du helt tydelig er svært godt likt av de andre deltakerne, og fortrinnsvis fremstår sympatisk, støttende og forståelsesfull ovenfor valgene som tas inne på hotellet. I stedet tillater de seg å mobbe og trakassere deg uhemmet og hensynsløst i sosiale medier, tilsynelatende uten evne til å forstå hvor ødeleggende det må være for deg. Sånn jeg ser det, er det lite du kan si eller gjøre for å endre deres oppfatning, for ettersom de allerede har bestemt seg for hvem de tror du er, kan du ikke gjøre noe riktig i deres øyne. Mennesker som tenker i sort-hvitt-perspektiv har det sjelden bra med seg selv og de rundt seg, og det blir ofte ikke bedre før de lærer å spille på flere grånyanser. For de med evne til selvstendig og nyansert tenkning er det åpenbart at du er en fantastisk person, på tross av at også du gjør feil og tar valg som en ikke alltid er enig i. Ingen er perfekt, og det er nettopp dette som gjør oss menneskelige. Jeg håper du klarer å se forbi all eder og galle som enkelte uforbeholdent gulper opp i kommentarfeltene dine. Skriv om det DU har lyst til og gjør de tingene som gjør DEG glad. Når PH-hysteriet tar slutt vil trollene forsvinne fra bloggen din, imens de som ser hvor fantastisk du egentlig er, vil fortsette å komme tilbake. Stå på videre, Andrea, du er knalltøff.
      En oppfordring til alle andre: Om du ikke liker en person på bakgrunn av væremåte eller valgene de gjør, og på død og liv føler deg kallet til å si ifra om dette, så gjør det på en konstruktiv og hensynsfull måte. Det er nok hat i verden som det er, så vær gode med hverandre og vis omtanke ? gjør med andre det du vil at andre skal gjøre mot deg, enkelt og greit <3

    27. Har du et så stort behov for å påpeke at du alltid har rett? Blir svært irritert hver gang det skjer ting å du sier: det var det jeg sa. Har hørt det gjentatte ganger i løpet av denne sesongen. Vet faktisk ikke om noe som er mer barnslig enn ett slikt utsagn. Blir rett og slett sjokkert over at sånt kan komme ut av munnen på en voksen person.

    28. Omg!! Kjenner jeg bli så sykt irritert! Jeg ble lykkelig når du fikk komme til finaleuken fordi jeg mener du og kevin er de som fortjener det mest. Håper virkelig du vinner hele dritten. Vær så snill å ikke ta deg nærav dette, for dette har du VIRKELIG fortjent!! Heier på deg fine, Andrea ❤️❤️

    29. Det at du har “holdt på ryke” som du skriver ovenfor betyr IKKE at du har tatt vanskelige valg. Jeg er fullt enig i at du har sklidd gjennom PH uten å gjør noe spesielt vanskelig for å fortjene finale plassen. Det kan godt hende at du har landet i finale pga at mange der inne like deg som person og dermed valgt deg ovenfor andre, men det at DU har gjort og tatt vanskelige valg for å fortjene en finale plass har jeg hvertfall ikke sett noe av frem til nå! Tror nok det er kanskje det de fleste irritere seg over mest! fordi at DU spessielt ikke har gjort noe “STORT” for å fortjene plassen så godt som du påstår. Og det at du seie du måtte velge mellom morten og petter (?) du er ikke den eneste der inne som har måttet velge mellom noen gjennom heile paradise opplegget så jeg skjønner meg ikke på hvorfor akkuratt DU har tatt det kjipeste valget og dermed fortjene finale plass?? Teele har måttet velge noen, kevin har måttet velge noen, morten, aleksander, DE FLESTE.. det samme med det du skriver om at du holdte på å ryke i pandoras i uke 2? Du er ikke den eneste dette har skjedd med.. sånn at jeg skjønner meg fortsatt ikke på disse “vanskelige valg” du har tatt. I tillegg så mener jeg at sofie er hovedgrunnen til at du har kommet så langt som du har kommet og klart deg så langt.. F.eks du og morten snakte aldri noe særlig før sofie begynte å henge skikkelig med han og fordi du er med henne overalt så er det vel naturlig at du måtte bli kjent med morten siden hu kom såpass godt overent med han.. D samme med kevin osv..

    30. Lol, dummeste jeg har lest. Uansett vet vi alle at du vinner da ingen har brukt mer penger en deg siden dere kom hjem fra mexico. Og du må forstå alt hatet, se hvordan du oppfører deg der inne? Du er sikkelig bitchy og selv hvis du selv ikke synes det så ser vi som ser på det mere en det du selv ser. Og som offentlig person burde du tåle kritikk og ikke skrive hvert 2 innleg om hvor skuffa du blir over hva folk skriver. Kom opp med bedre innleg en bare det.

    31. Heier på deg og kevin 🙂 dere fortjener å vinne da dere har vært der fra dag 1:) i mine øynene har dere vunnet siden dere har vært der hver dag siden dette startet!:)
      Spent til neste uke 🙂

    32. Jeg må bare si at jeg får SJOKK av kommentarene du får på bloggen her. Har aldri snakket med noen som ikke liker deg. Tro meg- du blir godt likt av seerne!! Aner ikke hvem som sitter å skriver drit på bloggen din, det er utrolig barnslig og IKKE fortjent. Så ikke gå rundt å tro at du blir misslikt av seerne, fordi så og si alle heier på deg. Deg og Kevin fortjener å vinne, punktom!:)

    33. leste litt lenger ned at du virkelig vil få til denne bloggen – et så utrolig godt tips: KJØP deg et speilreflekskamera. Jeg kan anbefale canon eos 80d – superenkelt og bra kamera, litt “dyrt” men absolutt verdt det. og en bra linse, du kommer ikke til å angre hvis du virkelig vil dette<3

    34. Jeg syns du er den jenta som fortjener å vinne mest, jeg ble like glad som du ble på tv når du kom videre til Finaleuka♥️Så gratulerer med det, at folk vil bruke tiden sin på å hate på folk de ikke kjenner sier mer om dem. Du virker som en utrolig hyggelig jente og alt hatet du får er virkelig ikke fortjent, men det er finaleplassen din! Heier på deg og håper virkelig at du vinner♥️

    35. Bare prøv å overse de stygge kommentarene, Andrea – de er bare sjalue og de forstår ikke situasjonen inne på paradise!
      Du gjør absolutt en god figur inne på hotellet, og du fortjener virkelig en finaleplass, da du har tatt mange valg og kjempet deg til den plassen. Skjønner ikke at folk skal kommentere hvordan du er på hotellet, du har vært lojal og 100% til og stole på hos din allianse. Selv om jeg hadde håpet du skulle velge Morten under parsermonien da du skulle velge mellom han og Petter, så skjønte jeg valget ditt også! Du er smart og fornuftig, og det er jo tydelig at du er godt likt på hotellet! ❤❤❤
      Håper du og Morten kan stå sammen i finalen og vinne hele driten ❤ digger deg, be strong

    36. Jeg forstår hva du mener. ENESTE grunnen til små barn sier Isabelle fortjener det mer enn deg, er fordi de er misunnelig på hennes utseende. Altså, hun har jo ikke gjort en dritt på hotellet, og da hun sjekka ut viste hun seg fra sin VERSTE side. De tror at bare fordi hun har mange followers på insta så er hun plutselig bedre enn deg. Status har tydligvis alt å si.
      MEN vi oppgåendes eldre, vi liker deg. Så drit i hva barn som er i puberteten sier! STOR KLEM

    37. De har ingen grunn til å si slik. Alle fortjener en plass i finalen. Så det synes jeg var frekt sakt. Men ikke ta det til deg selv om det klart sårer deg. Bare ignorer dem som skriver frekke kommentarer selv om det ikke er lett.

    38. Lisa: Haha, nå sier jeg ikke dette uten grunn. Jeg hadde rett 🙂 Synes det var veldig gøy når jeg forutså hva som ville skje og slikt, det er jo gøy! At de ikke alltid tar med at jeg sier det vil skje før det gjør det kan ikke jeg noe for.

    39. Anonym: Jeg sier aldri at jeg er sen eneste som har tatt valg eller vært i fare, men jeg sier at jeg ikke bare har sklidd gjennom! Jeg vil si at det å ta valg, bruke makt, klare seg i utsatt posisjon og bli valgt over andre igjen og igjen kvalifiserer meg til å fortjene den plassen i finaleuken. Nå er du veldig usaklig og kommer med argumenter som ikke stemmer og som jeg allerede har svart på i innlegget du kommenterer! Les gjennom en gang til du.

    40. Anonym: Haha du vet da ingenting om verken min eller de andre deltagernes pengebruk? Helt håpløs påstand! Både som offentlig- og privatperson bør en tåle å få konstruktiv kritikk, ja. Det en ikke skal tåle verken som privatperson eller om en offentlig person er nedsettende, slemme og hatefulle kommentarer og meldinger. Det er faktisk ikke greit, og nei, man må ikke tåle eller forholde seg til det bare fordi man er en offentlig person. Eh, ja…. Nå har jeg flere hundre innlegg på bloggen og to av de handler om dette. Hvis du finner dette plagsomt vil jeg anbefale deg å ikke gå inn på bloggen mkn <3

    41. Heier på deg! Så BRA at du står opp for deg selv, og sier ifra når andre tråkker over dine grenser! Ikke greit med usaklige kommentarer og mobbing. Jeg har gjort noen observasjoner, og mulig det er feil, men det kan virke som at de personene som er definert som de “peneste og populære” i Paradise og som tar de samme valgene og avgjørelsene får skryt og er “flinke spillere”, mens de andre får hat. Tror nok det er mange svært unge som kommenterer i denne sammenheng. Hilsen en av dine eldre lesere! Stå på, du er smart, flott og morsom 😊

    42. Jeg skreiv ikke om at trakassering er greit! Men de som mener på åssen du spiller, oppfører deg, osv, det kan du ikke ta ifra dem å mene!

    43. Vil bare først si at jeg har ingenting i mot deg😊 men når du selv har valgt å være med på paradise, så er dette noe som kan forventes. Flere av de tidligere deltakerne har fådd ekstreme mengder hat. Det er jo selvfølgelig trist, og folk burde heller skrive saklig, men med å skive slike innlegg som dette materialet du dem bare så de kan skrive mere drit. Ikke vondt ment mot deg på noen som helst måte altså, for du fortjener jo ikke hatet. Jeg personlig, synes at Martine Lunde og Alex skulle ha vunnet bare for at det hadde vært morsomt med en vinner som sov seg til 300 tusen😂
      Men stå på, og prøv og ikke bry deg, for da vil de bare hate mer for att de vet de får en reaksjon

    44. det er så jævla fortjent at du står i finaleuken!! du har kjempet og er det noen som fortjener det mest så er det UTEN TVIL deg og morten!! elsker deg ,plis ikke la deg ødelegge av dette. me engang noen folk ikke heier på kommer til finaleuken er det liksom ikke fortjent, folk er så jævla subjektive. hev deg over det, du er helt fantastisk

    45. Hei Andrea!
      Jeg har heiet på deg fra dag en og jeg ble litt irritert på at folk vil skrive så mye dritt til en person som de ikke kjenner engang. Jeg elsker at du er med på PH fordi hun er det motsatte av alle de typiske PH-deltakerne og du er så godhjertet. Du ville aldri ha såret noen. Håper så inderlig at du vinner <3
      Med vennlig hilsen Ylva som er fra Larvik👑 <3

    46. Ikke hør på alt bullshittet. Du har spilt smart der inne, og i og med at ingen aktivt har prøvd å få deg ut, så har du tydeligvis gjort noe rett. Jeg liker personligheten din, og det er da helt naturlig å godte seg over at andre går ut. Man går jo inn for å vinne. Du sier også særs lite stygt om folk, så jeg skjønner virkelig ikke problemet.
      Jeg satt og såg torsdagens episode sammen med noen venner og vi var alle spente på valget. Men vi syns at både du og Henriette fortjente det, så vi fant ut at uansett utfall var det greit.
      Du fortjener det veldig, så forstår at du blir irritert!
      Til dere som slenger dritt: dere gjør meg kvalm. En ting er “konstruktiv” kritikk, men å gå på personangrep sånn er IKKE greit. Det burde da virkelig ikke være nødvendig å fortelle dere?? Herregud.

    47. Jeg har faktisk ikke vært en av de som har heiet på deg fra starten, men jeg synes absolutt du er en verdig finalist og en verdig vinner. Du har klart deg 11 uker uten å ryke en eneste gang, og det er godt gjort! En annen ting jeg vil si er at denne sesongen er nok den beste av alle synes jeg. Ja, det har vært lite drama men dere er så utrolig flinke til å skille mellom spill og det personlige. Andre sesonger har de jobbet for å få ut en person fordi de rett og slett bare ikke kan fordra hverandre, mens dere i år spiller ut hverandre fordi det er det beste for deres eget spill. Ja nei, jeg er imponert over hele gjengen egentlig, dere viser at dere er genuint gode personer og det står det respekt av. Gratulerer så mye med plass i finaleuken, jeg heier på deg og Kevin!

    48. Andrea! Da jeg fulgte med på den episoden var jeg så spent på å se om du røk ut eller ikke. Jeg var ganske frustrert over at kanskje Henote ble valgt over deg, så når du ble valg var jeg så glad at jeg skrek høyt! hahah.
      Jeg synes absolutt du er den jenta som fortjener mest å vinne, og så hadde det ikke vært så ille om Morten og Kevin bare delte 1.plassen…
      Lykke til,liker at du ber hater-ene om å holde kjeft, de ser jo bare 40 min av en hel dag… Det er viktig å huske på at alt kan vries og vendes om til noe helt annet 🙂

    49. Okey, nå er eg drid lei av all hatet Andrea får. asså ærligt talt folkens, skjerp derre! Derre har lov til å sei hva derre mener ja, men det finnes grense på hav du kan sei å ikke sei! Grense går der meining din sårer noen personlig. Gå å dø? Hva er dette for noe tull? Eg fatte at de fleste så skriver slikt er rundt 10-15 år gamle, og derre burde ikke se på PH egt.. men men det er derres valg ikke sant? Akkurat som det Andrea har valgt å gjør på PH eller hva hun gjør i etterkant.. at Andrea ikke er en verdig vinner provoserer meg også at hun har bare sklidd gjennom? Alle her inne vet at Andrea har kjempa som de andre deltagerne! Alle som står i finaleuke har fortjent seg der de står.. vel? Men ærligt talt skjerp derre med de barnlige kommentarene derres å voks opp! Har du ikke noe pent å si, vel ikke si noe då? Heh vel så lett var det:) Du er verdig og veldig flink! Stå på Andrea!❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg