JEG TRENGER HJELP

Nå skal jeg straks ut av døren for å komme meg på trening. Etter å ha vært syk nesten hele uken, var det skikkelig deilig å gjennomføre en god økt i går. Jeg skal fortsette på denne stien og gleder meg til intervaller på mølla om noen få strakser. Senere skal jeg ordne noen ærend før turen går videre til jobb. Nå er det faktisk over en uke siden jeg har jobbet fordi jeg var i Trondheim og så ble jeg syk. Det er kjemperart. Jeg pleier å jobbe nesten hver dag, så det blir gøy å komme meg tilbake. Det blir en rolig fredagskveld på meg. Jeg skal møt en venninne og kanskje vi finner på noe gøy om det er fint vær. Jeg må spare krefter til i morgen for da venter en lang arbeidsdag og bursdagsfest på kvelden!

Når vi først snakker om morgendagen så trenger jeg virkelig deres hjelp! jeg er invitert i temabursdag i morgen, og det er skikkelig moro. Det eneste problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg. Temaet er The 90’s, men hva i all verden hadde man på seg på 90-tallet? Jeg har faktisk prøvd å google meg frem til et svar, men det eneste jeg ender opp meg er Spice Girls. Kult det, men jeg har ikke så mange plagg som minner om den stilen der. Jeg tenker ung Britney Spears, Clueless-filmen, Barbie, denim og choker? Planen er så sette sammen et antrekk ut ifra hva jeg har i skapet, men jeg ser nå at det kan bli vanskelig. Kan for eksempel en babyrosa body, Barbie-genser og et lyst olaskjørt med musefletter eller høy hestehale være noe? Jeg er helt lost, vært så snill og hjelp meg!

6 kommentarer
    1. Likte plagget, du burde ha hetse hale. Det er typisk idag❤️❤️ Elsker deg, håper du vinner PH💗

    2. Du har nok mye du kan bruke i skapet allerede. Magatopp, og gjerne en som er litt tett opp i helsen. “Grilldressbukse” var en slager, samt lys denim som sitter lavt på hoftene (!!!) gjerne litt sleng. Du kan ha striper i underhåpret (alla Christina Aguilera) eller sette det opp i to dotter, sånn som Miley har gjort de siste årene. Og så må du ha choker! Og er også et must med litt brunaktig leppestift og lipliner. Og briller med litt lyst glass var også poppis
      Trenger du inspo så se på friends. Rachel var jo det hotteste på den tiden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg