FINALEUKE PÅ PARADISE

Æææææ! Dette er så utrolig moro. Jeg har klart å komme meg helt til finaluken på Paradise Hotel. Det er helt sykt, og jeg er så utrolig glad og stolt av meg selv. Jeg har klart å holde meg der inne hele tiden uten en eneste ekstra sjanse, og jeg fikk faktisk min første fordel denne uken. Ikke at jeg egentlig trengte den når det viste seg at Martine hadde merket menneskene hun skulle ta som demon på forhånd, men uansett. 

Jeg står igjen som den siste av starterjentene etter at Sofie røk i uke ni, og nå er jeg bare en liten Paradise-uke fra den store finalen! Tenk at jeg faktisk har klart dette. Jeg er utrolig glad, og takknemlig overfor menneskene som har hjulpet meg med å holde meg der inne. Jeg var helt sikker på at jeg skulle hjem i kveld da Henote og jeg havnet sammen bak Kevin. Jeg hadde ikke et lite håp en gang, fordi jeg fikk verdens dårlige følelse på det hele. Magefølelsen min pleier som regel å stemme, og den fortalte meg at jeg skulle ryke ut i kveld. Heldigvis tok den feil for kanskje første gang og nå går jeg inn i finaleuken med den partneren jeg har ønsket å stå med i en finale ganske lenge. Det kunne nesten ikke blitt bedre.

Det eneste som mangler er egentlig Sofie. Vi skulle stå mot hverandre i en finale, og jeg må innrømme at det fortsatt er ganske trist at hun ikke går inn i finaleuken sammen med meg. Se for dere Kevin og meg mot Sofie og Morten i en finale! Hvem tror dere hadde gått av med seieren?

22 kommentarer
    1. Ser litt gamle episoder nå og likte ikke hvordan du var mot Grunde i starten:(
      han er jo bare god!
      Fikk du et annet inntrykk av han etterhvert? Er dere venner nå? 🙂

    2. Ja må vel bare gratulerer med finale plass. Hvis Morten ofrer lunde for sofie gidder jeg ikke se på finale uken. Jeg håper grunde. Kevin eller lunde vinner:)

    3. Har du crush på noen? Ønsker du deg kjæreste? Hvem er ditt forbildet? Og siste spørsmål; kan du ha spørsmålsrunde på video? Digger deg, du har fint blogg 🙂 XOXO

    4. Gratulerer med finale plass. Hvorfor er du så misfornøyd med valg som guttene tar? Hvorfor var det dårlig valg at isabell fikk sitteplass? Synes det var helt fortjent.

    5. Hadde det vært deg og kevin mot sofie og morten tror jeg ærlig talt at det hadde vært du og kevin som hadde vunnet siden dere er best likt der inne! Men nå tror jeg fortsatt at det er deg og kevin 😀 Gratulerer med finaleplass <3 velfortjent 🙂

    6. Prince: Tusen takk! Fordi på dette tidspunktet tenkte jeg at Kevin ville få sitteplassen fra Teele og Petter, Lunde satt allerede så da kunne Grunde gå dit og så hvis jeg fikk den siste kom Morten bak meg. Grunde kunne hjulpet Henote inn i finaleuken ved å gi den til meg, Morten kunne stått trygt bak meg og Kevin kunne fått med både meg og Henote inn. Når jeg ser det nå forstår jeg hvorfor de gjorde som de gjorde.

    7. Tror du og Kevin hadde vunnet – garantert. Fordi dere representerer to allianser. Morten og Sofie representerer én samlet. Jeg er også veldig sikker på at det er deg og Kevin mot Sofie og Morten i finalen 🙂
      Men blir spennende å se hvorvidt mine antagelser stemmer 🙂

    8. Er du og Lunde gode venner idag? Dere virker så gode venner først og så etter Sofie røyk så ble dere fiender. Synes det er litt trist egentlig, haha. Hvordan er det mellom dere idag?

    9. Er det en jeg har ønsket skulle ryke på Paradise så er d deg! Hvis du vinner Paradise skal jeg aldri se på Paradise igjen

    10. Oooog. Jeg hadde rett:
      26.05.2017 kl. 02:46
      Alt kan skje i finaleuken, så jeg ser ikke bort fra at både Sofie og Petter kommer inn igjen .. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg