HAN SKAL FÅ DEN MED HJEM

Topp H&M // Skjørt Monki // Veske Mango // Solbriller BikBok // Sko Nike

Finværet har virkelig slått til i hovedstaden, og det er bare herlig. Det har vært nydelig i noen dager nå, men jeg har ligget inne på sofaen og vært syk mens resten av Oslos befolkning har kost seg i varmen. Derfor er jeg superglad for at jeg er mye bedre i dag! Det kunne ikke passet bedre med tanke på at det er en offentlig fridag, så jeg kan faktisk bruke dagen i sola som alle andre. Pappa kommer på besøk om en liten stund og det gleder jeg meg veldig til. han er så heldig at han skal få ta med seg bunaden min hjem til Larvik. Jeg har rett og slett ikke plass til den her, og jeg føler uansett at den henger tryggere i skapet hjemme hos pappa enn hva den gjør midt i Oslo sentrum hehe… 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg