MINE FORVENTNINGER TIL PARADISE

Da jeg først takket ja til å bli med på Paradise Hotel var jeg skikkelig gira. Adrenalinet bruste gjennom kroppen. Jeg var utrolig spent, men også litt redd. Hva var det jeg egentlig skulle gå til? Jeg kunne aldri se for meg hvordan det faktisk skulle bli og hva som ville skje. Når fikk jeg sjekke inn, ville jeg være med fra start eller komme inn senere? Ville jeg ryke ut med en gang? Kom jeg til å få noen venner? Hvordan kom livet til å bli når jeg kom hjem? Alle disse spørsmålene surret rundt i hodet mitt i det jeg sa ja. 

Jeg var aller mest spent på de andre deltagerne. Kom jeg til å være det eneste oppegående mennesket? Jeg trodde at jeg kanskje ville møte en eller to andre som jeg kom til å komme overens med. Jeg hadde også mine fordommer mot programmet og deltagerne, til tross for å ha vært fan siden start. Da jeg møtte de andre jentene på vei ned skjønte jeg fort at dette ville bli en fin opplevelse uansett hvordan ting kom til å gå inne på hotellet. Vi hadde det så morsomt sammen i løpet av tiden vi tilbragte sammen før vi sjekket inn. 

Når det kom til selve oppholdet på Paradise Hotel var jeg superspent. Tidligere deltagere har snakket om hvor syk opplevelsen var, men hvor sykt ville det egentlig være? Jeg ville selvfølgelig spille, det er jo det programmet handler om. Det å legge en strategi på forhånd ville være umulig, men jeg hadde planer om å spille på å være sånn passe interessert i spillet med fokus på å være snill mot alle. Jeg var så usikker på hvordan det kom til å gå! Selvfølgelig ønsket jeg å komme meg lengst mulig, finalen og seier var målet. Det jeg ikke visste før jeg sjekket inn var at opplevelsen og minnene skulle være så utrolig bra. Jeg hadde aldri i verden forestilt meg hvor morsomt det faktisk er å være med! Jeg elsker Paradise, og har alltid tenkt at det ville vært skikkelig kult å være med. Allikevel var jeg ikke i nærheten av å se for meg hvor utrolig bra det faktisk var! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg var med, og dette er en av de absolutt beste opplevelsene i mitt liv. 

Nå sitter jeg her hjemme i leiligheten jeg deler med Sofie som jeg møtte på Paradise. Jeg har fått flere utrolig gode venner, og flere nye venner. Jeg har fått være med på en utrolig opplevelse som ikke mange andre får oppleve. Jeg har lært å kjenne meg selv bedre, og jeg har blitt mye tryggere på hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg tør å stå opp for meg selv og bryr meg mindre om hva andre mener. Jeg er i semifinaleuken på Paradise Hotel, og det er så sinnssykt kult! Nå må dere bare følge med videre for å se hvor langt jeg kan klare å komme meg. Neste uke er finalen og hele Paradise Hotel 2017 er over… Det blir så rart da dette har vært en skikkelig stor del av livet mitt de siste tre månedene. 

7 kommentarer
    1. Har du noe fyll i leppene dine eller noe sånt? Syntes det virker sånn på TV, skjønner du 😊 Spesielt overleppa di, om du skjønner hva jeg mener 🙂

    2. Håper virkelig du kommer til finalen, og da håper jeg du står med enten Morten eller Kevin. Det hadde vært sykt artiiiiiig! Og selvfølgelig at Sofie kommer inn igjen da!

    3. Du og Sofie er så sinnsykt kule! Håper dere begge er å se i finalen! Sofie MÅ jo bare sjekke inn igjen eller hva? <3
      Hva synes du om forholdet mellom Sofie og Morten? Er de nyforelsket som du skrev i et tidligere innlegg? 😉

    4. du og sofie har jeg heiet på hele veien,så håper virkelig du vinner <3 eller sofie kommer inn igjen og vinner med morten eller kevin eller du med en av de eller Petter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg