BYE BYE TRONDHEIM

Vi har hatt en så fin helg i Trondheim, og det er skikkelig trist å dra hjem. I går hadde vi en veldig rolig dag fordi jeg har klart å bli syk. Selvfølgelig! Hvem andre enn meg klarer å bli syk på tur. De andre dro ut og hadde det moro mens jeg måtte ligge hjemme med tett hals, verkende øyne og hodepine. Jeg hadde det helt forferdelig, og har kanskje sovet ett minutt i natt. 

Det har uansett vært veldig deilig å komme seg bort litt og ikke ha noe man må forholde seg til på en måte. Det er ikke noe man må gjøre når man er på tur. Jobb, trening, vasking, matlaging og alle hverdagslige ting forsvinner og noen ganger trenger man virkelig det. Jeg har i hvert fall satt stor pris en frihelg borte fra hverdagen min, og den var perfekt frem til i går haha. 

6 kommentarer

Siste innlegg