UKENS SPØRSMÅL

Hvorfor var du så opptatt av å svekke Martine inne på hotellet? Hun reddet jo deg og sendte hjem Soph tidligere i sesongen, og hvis det var pga at hun var med og spilte ut Sofie, så kan jo det argumentet brukes for å sende ut nesten alle der inne. Var det rett og slett sjalusi som gjorde at du ville ha henne ut? Ser mange skriver det.
På dette tidspunktet ville jeg svekke henne fordi jeg så på henne som min aller sterkeste konkurrent. Hun var godt likt av både jentene og guttene, hun stod aller tryggest med sin partner og det var selvfølgelig skremmende. Hun reddet meg i uke to, ja, men man kan ikke gå rundt og skylde andre noe hele tiden på Paradise Hotel. Det var hennes avgjørelse den gang, og jeg var utrolig takknemlig, men det var ikke noe jeg tok med meg videre. Nei, det er verken sjalusi eller kun hevn, men det handlet om å svekke min aller sterkeste konkurrent inne på hotellet så jeg kunne stå enda sterkere selv.

Når du trener hva pleier du å trene mest? Altså styrke eller kondisjon
Jeg trener begge deler ❤ Det går litt i perioder med tanke på hva jeg foretrekker, men akkurat nå er det løping. I noen perioder elsker jeg styrke, men jeg trener uansett begge deler.

Hvordan er det å se episodene sammen med andre deltagere? Antar at du og Sofie ihvertfall ser dem sammen, og de andre også når dere er sammen. Blir det kleint når man snakker om hverandre på synk eller ser situasjoner der de/den andre ikke er til stedet?
Jeg synes det er veldig gøy å se episodene sammen med de andre! Vi pleier som regel bare å le av ting vi sier om hverandre, og om noe er overraskende blir det bare morsomt. Jeg synes aldri det blir kleint, men det er nok fordi vi ble såpass godt kjent både der og i ettertid så vi vet hvordan vi er som personer ❤

Du vet den triana kolleksjonen alle dere 5 jentene på ph fikk i starten av sesongen, var det bare dere heldige som fikk den kolleksjonen hennes, elr fikk de andre jente som kom senere i spillet, også den kolleksjonen??☺️
Alle fikk så vidt jeg vet, men jeg tror kanskje vi fem første fikk litt mer. Hun hadde jo bare med seg prøveeksemplarer, så det var ikke sånn at vi bare kunne få og få.

Var du forberedt på at du skulle få så mye hat? Var nettopp innom Jodel, og alle på PH-kanalen skriver dritt om deg. Hvordan er det å være den minst likte deltakeren? Klarer du å distansere deg fra det, eller går det inn på deg?
Nei, jeg var faktisk ikke forberedt på å få så mye hat som jeg har fått. Jeg føler faktisk at en del av det er ufortjent, og det er mange som hater bare for å hate tror jeg. Det er litt sånn at de først klager på at jeg er sur, så klager de på at jeg er blid, de klager på at jeg ikke spiller, så klager de på at jeg spiller? Jeg tror rett og slett det er flere som har bestemt seg for å ikke like meg og da blir alt jeg gjør galt. Jeg var selvfølgelig forberedt på litt hat, men det har blitt veeeeldig mye mer enn hva jeg trodde. Jeg leser Jodel hver dag og får med meg alt som står der, og det er så drøyt at det nesten blir morsomt. Jeg klarer som regel å distansere meg fra det, men noen dager kan det selvfølgelig gå innpå meg. Jodel er en ting, men når folk går inn på bloggen og Instagram for å skrive at de ikke liker meg er det litt kjipere. Samtidig vet jeg og de jeg bryr meg om hvordan jeg faktisk er som person og det er det viktigste ❤

Er du og Martine Lunde venner på utsiden etter det som skjedde ?
Ja, vi er venner! Det som skjer i Mexico blir i Mexico sånn sett.  

Hvorfor valgte du å sende ut Morten og beholde Petter? Du har jo sagt at du ikke vil stå i en evt. finale med Petter…trodde du hadde mer tillit og et bedre forhold til Morten?
På dette tidspunktet tok jeg en avgjørelse jeg trodde ville bli best for meg. Omtrent alle på hotellet ville ha ut Morten så det å gå mot resten av gjengen akkurat her ville være dumt, særlig når jeg helst ville stå med Kevin. I tillegg var vi i bakvendtland så det var veldig skummelt å skulle ta en avgjørelse. Om jeg hadde valgt å sende ut Petter og han faktisk ikke ble sendt ut ville det vært mye verre for meg enn med Morten. Petter hadde aldri forstått valget mitt, men det gjorde på en måte Morten. Jeg kunne ikke ta risken å sende ut Petter uten at han faktisk ble sendt hjem. I tillegg var jeg redd for at jeg da ville miste stemmen hans i en eventuell finale fordi han ble sur eller lei seg.

Kan du ha et innlegg med flere bokanbefalinger? Det er morsomt med litt tips fra andre 🙂 Jeg har lest begge de du skrev, så virker som vi har veldig lik smak
Det kan jeg sikkert få til ❤

Hvorfor liker du ikke Martine Lunde sin blogg?
Jeg har ingenting imot bloggen til Martine Lunde! Hun er kjempeflink og kreativ med bloggen sin, og det vises jo ved at hun stadig ligger helt i toppen på blogg.no. All creds til henne ❤

15 kommentarer
    1. så fine svar! Synes du er tøff som svarer på så mye, til tross for hvor mye dritt det virker som du har fått. Se på all oppmerksomhet som oppmerksomhet, og de bruker jo faktisk tid på å slenge dritt til deg, så de må ha veldig lite å gjøre, og er nok veldig sjalu!

    2. Lurer på hva Martine synes om at du sier at du elsker alle bloggene utenom hennes (og Isabelle, men du har tross alt kjent Martine lengst). Synes ikke det virker som om dere har så bra forhold som dere skal ha det til :/ Ps, dette er bare det jeg tolker og synes det virker som, sier ikke at jeg har rett 😉

    3. Hvordan er det å være på tur med Sofie og Morten ? 😉 <3 Og er det ikke litt rart å dele rom sammen med de? 😉

    4. Hvem synes du fortjener mest å vinne paradise hotel av de som er inne på hotellet nå. ( utenom deg selv)

    5. Aleksander: De fleste fortjener det! Morten, Lunde, Henote og Kevin er i mine øyne de som fortjener det mest utenom meg fordi alle har spilt godt, tatt avgjørelser og måtte kjempe for å være der! Ingen av de har vært ute av hotellet eller fått nye sjanser, bortsett fra Morten i forrige uke da 🙂

    6. Hvorfor hate på deg for å spille/ikke spille? Jeg syns du er ganske nøytral og ikke stikker deg noe spesielt ut jeg da men.
      Jeg er ingen hater, men bare lurer på om stemmen din er lysere på tv eller høres du ut som en 3åring på ekte? Haha, stemmen kan ikke gjøres noe med så no hate <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg