DET VAR SKUFFENDE

Gårsdagen var kjempefin! Vi startet med en liten tur rundt i Trondheim sentrum før vi hentet Sofie hos frisøren. Hvor fin er ikke den jenta med brunt hår? Det er veldig rart, fordi jeg har aldri sett henne som brunette, men det ser mer ut som henne på en måte. Gir det mening? Veldig fin ble hun iallefall! Vi dro en liten tur innom Solsiden for å spise. Denne gangen prøvde vi ut et sted som heter Graffi ,og det var veldig god mat. Det er så deilig å være her i Trondheim av mange grunner, men helt nye steder å spise er definitivt noe av det beste!  

Etter lunsjen dro vi rett på Rosenborg-kamp! Jeg hadde gledet meg skikkelig til denne kampen, og stemningen var utrolig god. Jeg har vært RBK-fan kjempelenge, og har masse supporterutstyr hjemme. Vi snakker to drakter, skjerf, caps, flagg, genser og lue haha. Jeg er tidenes suse og klarte selvfølgelig å glemme alt hjemme i Oslo. Er det mulig? Hvor ofte er jeg på Lerkendal liksom? Vi klarte heldigvis å kose oss uansett. Jeg kledde meg i sort og hvitt og gjorde et forsøk på å være skikkelig supporter. Dessverre klarte LSK å få inn et mål ti minutter før slutt, og vi klarte aldri å svare noe som var litt skuffende…Noen dager er bedre enn andre og det viktigste er at Rosenborg fortsatt leder Eliteserien!

Sofie og jeg har spilt inn filmer gjennom hele turen vår, så når vi kommer hjem skal dere få tidenes vlogg fra turen vår. I tillegg kan dere selvfølgelig følge med på snapchat, der heter jeg andreasveinsdot! Nå skal jeg spise verdens beste frokost, nemlig hotellfrokost før vi skal en tur ut i byen. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg