MIN FAVORITT…

Film… Denne er vanskelig. Det er så mane filmer jeg liker godt, men det er selvfølgelig noen jeg ser om og om igjen uten å bli lei. Jeg er veldig glad i The Notebook, How to loose a guy in 10 days og Løvenes Konge. Jeg elsker Disney-filmer, så jeg kunne nok slengt på enda flere på denne listen, men det får holde med en. Jeg vet ikke hvilken av disse som er min absolutte favoritt, så jeg tror faktisk jeg må velge alle tre!

Godteri… Her er det ingen tvil. Mitt favorittgodteri er definitivt sjokolade. Det er ikke noe som kan måle seg med melkesjokolade, eller egentlig all mulig sjokolade. Jeg kan godt mikse det opp med litt annet, men om jeg måtte valgt en godteri-ting jeg skulle spist resten av livet måtte det ha blitt sjokolade. 

Restaurant… Dette blir verre. Jeg er ikke så mye ute og spiser egentlig, men jeg har da prøvd litt forskjellig. Når det skal sies så er jeg utrolig enkel i matveien, og ender som regel opp med enten burger eller salat uansett restaurant. Jeg er sinnssykt glad i burgeren på Døgnvill, og der har de søtpotetchips i tillegg så jeg må nok lande på Døgnvill altså. Verdens beste burger! Hvis ikke du har spist der så book deg et bord asap. De har forresten verdens beste sjokolademousse der som er laget på avokado blant annet!

Blogg… Jeg er innom ganske mange blogger om dagen. Favorittblogg varierer litt, men jeg er veldig glad i Kristina Andersen sin. Den har jeg lest siden jeg var 15 år og blogging begynte å bli en greie. Hun er så flink med både tekst og bilder, i tillegg elsker jeg at hun står for det å behandle dyr bra! Jeg liker også å lese Julia Nyland og Fitliving sine blogger, de er amazing. Generelt er jeg innom ganske mye forskjellig, alle ph-jentene, og jeg er selvfølgelig Sofie, Henote og Martines største fan. 

Bok… Her er jeg dødsklisjé og svarer Et helt halvt år. Det er den fineste boken jeg har lest i HELE mitt liv. Jeg gråt og gråt på slutten av den boken. Herregud som Jojo Moyes kan få deg til å føle. Akkurat nå leser jeg en veldig spennende bok av Åsne Seierstad som heter To søstre. Den virker også skikkelig spennende og handler blant annet om de to jentene fra Bærum som reiste ned til Syria, farens reise for å hente de hjem og det islamistiske miljøet i Norge. Sånt synes jeg er veldig fascinerende, og jeg gleder meg til å fortsette på denne boken!

Reiseplass… Nå skal ikke jeg skryte på meg å være så veldig bereist, men om jeg skal velge et land må det blir landet jeg alltid vender tilbake til. Jeg elsker Hellas! Naturen, menneskene og maten er helt amazing. Det fineste stedet i Hellas jeg har besøkt er definitivt Ios. 

6 kommentarer
    1. Ja enig der 😊 Løvenes Konge er en av mine favoritter å. 😊❤ ps ikke bry deg om nett mobbere de er svake 😊 å.du blir sterkere hvis du ikke bryr deg om de 😊

    2. Kan du ha et innlegg med flere bokanbefalinger? Det er morsomt med litt tips fra andre 🙂 Jeg har lest begge de du skrev, så virker som vi har veldig lik smak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg