FØRSTE DAG I TRONDHEIM

Nå har vi hatt nesten en hel dag i Trondheim, og jeg har brukt store deler av den på å sove. Jeg er helt utslitt! Flyet vårt gikk klokken åtte fra Oslo, og etter lite søvn natt til 18. mai pluss natt til i dag var jeg veldig på etterskudd søvnmessig. Vi måtte vente litt for å få sjekket inn på hotellet da vi kom så vi dro ut for å spise lunsj. Jeg har bestemt at Sofie skal være skikkelig turguide, så hun tok oss med til Tyholt-tårnet hvor man kan spise mens man har utsikt til hele Trondheim by! Tårnet roterer så etter rundt en time har man sett nesten hele byen fra toppen av restauranten. Det er sånt jeg blir litt fascinert av da. 

Sofie og jeg dro for å freshe oss opp med nye vipper. Det er viktig før man skal ut på byen, eller hva sier dere? Neida, men nå var det så vidt vipper igjen hos noen av oss, så det var virkelig på tide. Det passer jo veldig fint at Zelia hos BeautyStop Trondheim virkelig er verdens flinkeste til å sette på vipper, og dette mener jeg av hele mitt hjerte! Jeg synes det er veldig mange lite pene vippeextentions ute og går, men Zelia er utrolig flink. Nå skal vi faktisk til henne for å spise middag. Det er fredag så vi skal selvfølgelig ha taco-kveld!

I morgen venter en hel dag, og jeg gleder meg til å få sett mer av Trondheim ❤

3 kommentarer
    1. Dere er en fin trio om jeg kan kalle dere det 😉 Du skriver at Sofie og Morten er nyforelska, så du kan bekrefte at de er kjærester ?
      Kos dere videre i Trondheim <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg