DETTE IRRITERER MEG

Folk med full handlevogn som spurter frem til kassen for å komme før meg og yoghurten jeg skal kjøpe. Dette er så utrolig irriterende! Jeg forventer ikke at du skal slippe meg foran den om vi står i køen, selv om det selvfølgelig er en hyggelig gest. Jeg synes derimot du kan unngå å ta en spurt for å rekke frem til kassen så du med dine 457 varer skal kunne bruke fem minutter på å handle, mens jeg hadde brukt 30 sekunder på å betale for min ene yoghurt.

Dere som ikke vasker etter dere i solariet. Altså, det er så ekkelt! Det tar virkelig ikke lang tid å strekke seg frem til sprayflasken, dra ut litt tørkepapir og tørke bort svetten din fra solariet jeg skal inn i rett etter deg. Æsj.

Folk som overser kassemedarbeidere som snakker til dem. Dette provoserer meg så sinnssykt mye! Det er så mange ganger jeg har stått bak voksne mennesker i køen til kassen på matbutikken. Det er måte på hvor mye jeg har å finne på? Jeg får selvfølgelig med meg at den hyggelige ansatte som sitter i kassen både hilser, prøver seg på litt small talk og spør pent om kunden ønsker pose og kvittering uten at kunden i det hele tatt enser personen! Koster deg det virkelig så mye å si hei, ja eller nei og ha det bra?

Barnevogner som tar opp hele gangfeltet? Jeg skjønner at dere vil dra på trilletur sammen, men bare fordi dere har barnevogn betyr ikke det at alle andre automatisk har vikeplikt for dere! Det går faktisk an at en av dere sakker av litt når dere møter andre mennesker så det er mulig å komme forbi uten å måtte gå ut i veien. Dere må ikke gå tre i bredden hele tiden.

Mennesker som er døds-sarkastiske og smiler søtt med «blid» stemme mens de egentlig er skikkelig frekke. Vil du være frekk så vær frekk, ikke kom med den «jeg later som om jeg er blid og søt, mens egentlig er jeg ekstremt nedverdigende og frekk mot deg». Vi ser gjennom deg, plis slutt.

10 kommentarer
    1. Syns at om man er “frekk” på ett TV program, så betyr det ikke at man er det i virkeligheten, og det at dem er med på PH betyr ikke at dem skal bli dømt deretter, dem er vanelige mennesker dem også som det alle andre her er💝

    2. Jeg arbejder selv i butik, og du skulle bare vide, hvor mange mennesker der ikke svarer, når jeg spørger dem om noget, eller siger hej. Og så må man ty til dit sidste punkt, og smile ekstra meget og sige: Kan du have en deeeeeejlig dag 🙂

    3. ÅÅÅ andreaaaaaaaa, DIGGGGGGGER DEG ! Merkbart at du er en person som setter alle andre foran deg, og jeg mesunner Sofie som har en så fantastisk venn som deg! Du, Sofie og Morten er bare supersøde sammen!
      Hååper du finner en gutt som fortjener deg virkeliiig fordi du er bare heilt gold!
      Hehe, er veldig kleint å skrive dette her da jeg er 22 år og ikke kjenner deg, men blir så glad at det eksisterer mennesker som deg

    4. må si meg enig med de over her.. det siste punktet er jo deg på paradise! ikke sikkert du er sånn i virkeligheten da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg