VI SKAL PÅ TUR

Nå sitter vi faktisk på flyplassen. Som jeg skrev i slutten av forrige uke så skal Sofie, Morten og jeg på tur! Jeg skal som vanlig være femte hjulet på vogna med kliss-klass nyforelska Sofie og Morten, men det er jeg vant med. I mine øyne er vi en liten trio, og det er bare koselig! Så kan de bare late som at vi ikke er det, men vi er egentlig det. Det er superkos. Vi drar ut og spiser sammen, har photoshoots og nå skal vi på tur sammen! Dette blir moro. 

Vi skal faktisk til Trondheim, og det gleder jeg meg skikkelig til. Jeg har bare vært der en gang tidligere og det er veldig mange år siden så nå gleder jeg meg til å få se byen ordentlig. Sofie har bodd der i flere år, så hun kjenner byen ganske godt og blir sikkert en perfekt tur-guide. Vi skal bare kose oss, og jeg ser veldig frem til å nyte min første frihelg på alt for lenge. Det å komme seg bort, selv om det bare er snakk om en trekvarters-flytur unna blir skikkelig deilig!

 

4 kommentarer
    1. Hvorfor valgte du å sende ut Morten og beholde Petter? Du har jo sagt at du ikke vil stå i en evt. finale med Petter…trodde du hadde mer tillit og et bedre forhold til Morten?
      Ble veldig overraska….Du og Morten ville jo utgjort et sterkt par i semifinaleuka. Så det her hadde det vært kjekt med en forklaring.
      Kos dere i Trondheim <3

    2. Mina: Fordi det var bakvendtland og jeg kunne ikke ta risken å sende ut Petter om han ikke røk… Visste at Morten ville ta det bedre enn Petter. I tillegg ville alle ha ut Morten på dette tidspunktet, og jeg ville jo aller helst stå med Kevin.

    3. Var du ikke redd for at tilliten til Morten skulle bli svekket? Han stotle jo på deg? Det å stole på Kevin når han faktisk var med og sendte Sofie ut hadde jo vært skummelt også. Plutselig sender han ut deg også….Så du vil heller stå med Kevin enn Morten da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg