JEG BÆRER BUNADEN MIN MED STOLTHET

Åh, for en fantastisk dag! I dag feirer vi vårt kjære Norge og friheten vi har fått gjennom grunnloven vår. Jeg er utrolig glad i 17. mai, og det aller beste med denne dagen er at jeg får bruke bunaden min! Det er det kjæreste plagget jeg eier, og jeg er utrolig glad i den. Jeg føler meg sjelden finere enn hva jeg gjør i Vestfold-bunaden min, og jeg bærer den virkelig med stolthet. Jeg gleder meg til å komme meg ut og se alle de fine menneskene som er med på feiringen. Det er så mange flotte bunader rundt omkring, og folk ser generelt ekstra blide og fornøyde ut der de vandrer langs Oslos gater med flagg i hendene. Nei, dette er rett og slett en av de beste dagene i året. 

Nå skal jeg dra avgårde og møte vennene mine til champagnefrokost på Barcode. Det er alltid superkoselig, og en veldig fin start på feiringen. I dag er jeg ganske mye mer positiv enn hva jeg var i går kveld. Da vurderte jeg å bruke dagen på å sove ut, men nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på. Jeg elsker 17. mai og det er en av de aller beste dagene i løpet av året! Nå tar jeg med meg proseccoen, drar på frokost og gleder meg til resten av dagen!

6 kommentarer
    1. etter og ha stemt ut aleksander blir du den mest irriterenes personen på ph og nok det du blir husket som dessverre

    2. Helt forferdelig menneske. Kun fornøyd når det går din vei og klager Vær gang du ikke får viljen din. Ligner på en gås og noen helt jævlige lepper. Skjønner ikke hvorfor du tørr å vise det stygge trynet ditt så offentlig. Forbanna flue faen så irriterende

    3. Hei Andrea. Ser du har fått mye negativ kritikk gjennom sosiale medier den siste tiden. Hadde det vært meg som fikk den kritikken, så vet jeg faktisk ikke hva jeg ville ha gjort. For noe må jo gå inn på en? Jeg håper du hever deg over det, og at du ikke bruker mye energi på å tenke over det. Jeg får vondt i meg når jeg ser de kommentarene noen ganger, det er virkelig ikke greit. Du fremstår som en sterk jente – stå på 🙂

    4. Folk som ikke har noe godt å komme med, eller et poeng, kommenterer folks utseende. Hvorfor ser de på? Hvorfor leser de bloggen din? Går de bare inn for å mobbe?
      Jeg håper du forstår at dette mest sannsynlig er folk som ikke har så spennende liv ettersom de kritiserer deg på 17.mai og ikke er ute med venner haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg