DETTE FIKK DU IKKE SE PÅ TV

❤ HENOTE OG JEG VAR VELDIG GODE VENNER… Det er flere som har vært skeptisk til at jeg liksom var så nær Henote der inne fordi det ikke synes på tv. Henote var en av mine absolutt nærmeste inne på Paradise Hotel. Det tok litt tid før vi fant hverandre, men da vi endelig gjorde det hang vi masse sammen. Hun var den jeg gikk til for å snakke om det var noe, og sammen med Sofie var hun min bestevenninne på hotellet. Vi gjorde så utrolig mye rart og morsomt sammen. I Mr. og Miss Paradise-uken hadde hun blant annet “sexy-kurs” med meg, haha. Jeg trengte hjelp til dansedelen av konkurransen, så da gikk jeg til henne i et desperat forsøk på å lære meg noen sexy dansemoves. 

❤ MORTEN OG JEG LIKTE IKKE HVERANDRE… Det to veldig lang tid før Morten og jeg ble venner og begynte å like hverandre. Han synes jeg var kjedelig, og jeg tenkte egentlig det samme som han. Jeg tror ikke vi hadde en ordentlig samtale før i uke fire eller noe sånt, bortsett fra den gangen han ville komme bak meg i uke to. Da vi begynte å spille med han ble vi bedre kjent, og etter hvert skjønte vi at vi egentlig var ganske morsomme begge to. Nå er vi veldig gode venner, så det er litt morsomt at vi brukte å lang tid på å bli kjent. 

❤ VI HADDE TO HELT CRAZY FESTER I VIKING-UKA… Jeg ble nesten skuffet over hvor lite de tok med fra festene i uke åtte. Dette var uken med viking-tema, og det var noe som skjedde med hele gjengen i det vi fikk på oss de kostymene. Det ble spilt skikkelig “viking-musikk”, lyset ble dempet, vi hadde store mugger med drikke og danset rundt som gale. På slutten av den ene festen stod folk og kastet kjøttstykker rundt i loungen, gned de i ansiktet og var helt gale! Det var så mye moro som skjedde på disse festene, og det er litt kjedelig at det ikke kom bedre frem.  

❤ VI HADDE KRIG I BASSENGET… Etter hvert som ukene gikk trengte vi å finne på nye ting for å få tiden på dagen til å gå. I uke åtte fikk vi en gummibåt og Sofie og jeg endte opp med å krige om denne i bassenget med Kevin og Morten. Det var kjempegøy! Vi lekte som barn alle fire, og som de vinnerskallene vi er skulle ingen gi seg. Sofie og jeg var så rare den dagen der. Vi gikk inn på rommet til Grunde og Henote hvor vi fant noe vi trodde var søppel. Dette brukte vi som hodepynt, og sammen med tepper brukt som kappe snek vi oss ut i bassenget og hadde latterkrampe hele veien bort til bryggen før vi ble oppdaget. Jeg tror ingen skjønte het hva vi drev med, men moro var det uansett! Jeg tror vi skulle være superhelter eller noe sånt. 

❤ PETTER OG JEG KOSTE MASSE… Det har jo vært litt snakk om at stakkars Petter aldri får noe kos. Han ønsket seg lenge en partner han kunne kose med, og den uken han byttet meg ut hadde vi faktisk begynt å kose litt. Altså, her snakker vi om å ligge inntil hverandre og stryke litt på armen eller ryggen ,hehe. Det var ikke så mye mer enn det, men dette gjorde vi på solsengene, mens vi måtte være på rommet før seremonier, i loungen mens vi ventet på brev og da vi skulle legge oss. Det er litt gøy at det omtrent ikke har blitt vist i det hele tatt. 

32 kommentarer
    1. Hei sann Andrea Og Morten❤️ JEG har følgt dere Helt siden episode 1 På PH å jeg syntes at det var så gøy at dere var med!Ivertfal Du Andrea,Du var min yndlings holdet jeg på å si😂Å Morten Du var og er DRIT KJEKK😂😂😂Syntes at dere virker sykt hyggelige og sykt posetive menesker hele gjengen❤️Assa Hvis du ser dit andre innlegg har jeg skrevet en til FIN!KomentR Om til Deg❤️JEG HADDE blitt Så UENDELIG glad inni hjerte roten min om du ville svare meg i komentarfeltet ❤️å jeg har veldig lyst til å møte deg En dag og kanskje Dra på kafé Sammen Mes Sofie og Morten og Martine Det hadde jo vært gøy,Jeg Lager planer inni hode mitt Hvis vi kanskje Hadde Måttes Verandre😂JEG KJØNNER hvis du syntes at det jeg sier er litt Rart eller noen men Jeg er DIN ALLER STØRSTE FAN!!!!!Jeg håper så inderlig at du ser denne kommentaren og at du vil Svare på den😍jeg hadde blitt så utrolig utrolig Glad❤️Det betyr UTROLIG MYE FOR MEG❤️Ty😂MVH Rita❤️Din største Fan❤️❤️❤️

    2. Det er et spill! Alle de andre sendte jo hjem Sofie utenom Andrea, Morten og Petter! Håper du og Morten vinner! Heide på sofie men nå er du blitt min nye favoritt!

    3. Haha😂Som du vet så er jeg en mega fan av deg. Og du er bare så nydelig og kjønn😂Ååååh Du gjør meg så Glad, Og jeg Er Så utrolig GLAD for At du meldte deg på årets sesong,Er dere enda inne på. Hotellet Eller Er Sesongen ferdig?😂❤️Vet du ikke kan rype hvem Som vinner men jeg lurer bare litt på om Dere kanskje er inne enda på PH?❤️😂Var det en opplevelse for livet som du syntes Andre burde prøve?😍❤️❤️😂MVH RITA❤️Din største fan,PS håper du kan legge igjen en liten kommentar Til Rita Aldså meg❤️Sånn at jeg ser at du har lest denne Mld jeg lagde spes til Deg Andrea❤️❤️❤️MVH RITA❤️Igjen 😂

    4. Hvordan er det å se episodene sammen med andre deltagere? Antar at du og Sofie hvertfall ser dem sammen, og de andre også når dere er sammen. Blir det kleint når man snakker om hverandre på synk eller ser situasjoner der de/den andre ikke er til stedet?

    5. Alle sammen, dette er et spill!! Ingen grunn til å gå på personangrep for noe av det som skjer der inne. Deltagerne har sagt at alt er bra mellom dem idag, ikke noe å grave opp i i ettertid da..

    6. Hei! Var du forberedt på at du skulle få så mye hat? Var nettopp innom Jodel, og alle på PH-kanalen skriver dritt om deg. Hvordan er det å være den minst likte deltakeren? Klarer du å distansere deg fra det, eller går det inn på deg?

    7. Hvorfor skal du bry deg om hva Kevin har gjort inne på PH? Er du sjefen over han for at han skal inrømme ting for deg?

    8. Anonym: Han var en jeg stolte på som jeg trodde jeg spilte med, så jeg vile gjerne høre hvorfor han gjorde som han gjorde. Han valgte selv å si det da jeg spurte, og nei jeg er ikke sjefen hans.

    9. Kaja: Nei, egentlig ikke 🙂 Som regel klarer jeg å distansere meg og jeg prøver, men selvfølgelig er det ikke noe hyggelig at så mange mennesker misliker meg ut ifra hva de har sett av tidenes mest kyniske tv-program..

    10. Føler du at personligheten din blir feil fremstilt på TV i disse episodene? Føler du virker så annerledes der enn hvordan du virker å være som person gjennom bloggen din:)

    11. Hei Andrea, du er veldig god, men føler du spilte feil. Hadde bestevennen til min bff sjekket selve bff(Sofie).. hadde jeg tatt hevn på selve personen

    12. Anonym: På Paradise gikkk jeg jo inn for å prøve å legge fra meg mest mulig følelser, så jeg er veldig mye mer kynisk der enn hvordan jeg er i virkeligheten. Det var spill, spill, spill for min del og det eneste jeg fokuserte på var hvordan jeg kunne vinne. Jeg er egentlig en snill og omsorgsfull person som bryr seg veldig mye om de nær meg. Samtidig er jeg jo meg selv, men litt verre enn vanlig hehe..

    13. Jeg er helt sjokkert over hva folk kan skrive til deg! Altså jeg er sjokkert over denne verden! At folk kan sitte anonymt og skrive til en person at de er stygge eller gå og dø eller heks til en de overhode ikke kjenner det skjønner jeg virkelig ikke! Andrea fortjener virkelig ikke denne hetsen! Du er en utrolig fin og bra person selv om jeg ikke kjenner deg! Du må bare stå på og vite det at du må aldri høre på folk som absolutt ikke kjenner deg

    14. Du må jo være verdens dårlige taper inne på hotellet. Sofie fortjente å ryke ut…. hun spilte for åpenlyst. Fullt fortjent. Du er så dårlig taper som ville ta knekken på martine lunde. Alle jentene der inne ville ha deg ut. Jeg tror ikke du vant ph

    15. Aleksander: Greit nok det, men det at jeg ville ha ut Lund handler ikke om å være dårlig taper. Det handler om at jeg vil få ut/svekke min aller sterkeste konkurrent der inne. Nei, alle jentene der ville ikke ha meg ut. Martine Lunde ville ha meg ut, ingen av de andre.

    16. Okii hvis du sier det så…. men jeg oppfattet det sånn at du bare gjorde det for at du var sint fordi sofie røyk ut. Men okei hvis du sier så… Hvis du hadde vært lur så hadde du ligget lavt i terrenget når alle jentene er mest glad i lunde. Er du helt annerledes i virkeligheten enn på tv? Jeg håper det… har dessverre ikke et godt inntrykk av deg som person

    17. Aleksander: Nei, det er ikke bare derfor. Skulle jeg kun tatt hevn ville jeg sendt ut Kevin i stede. Han skuffet meg mer, jeg forstår hvorfor Aleks og Lunde gjorde som de gjorde i forrige uke. Hvem de er mest glad i av Lunde og meg vet vel du veldig lite om, haha men okei.

    18. Du framstår som en veldig sjalu person. Er du sjalu på Lunde fordi hun har utseende og personligheten med seg og ikke du? Kanskje du bør revurdere å fikse mer på leppene dine

    19. Du framstår som sjalu ved å skrive at de andre jentene ikke er mere glad i Lunde når de åpenlyst er det? Hun har en nydelig personlighet, det har jammen meg ikke du så ikke rart du er sjalu

    20. Andrea: jeg oppfattet at siden alle jentene utenom deg allierte seg med lunde da de skulle få ut sofie. så gjettet jeg at de er mest glad i lunde. Men sant nok. Hva vet jeg om hvem de er mest glad i. Bare en antok det. Husk forresten at Kevin hadde god grunn til å svikte sofie. Hun sviktet han først da hun valgte Morten framfor han. Sofie fortjente det. Spilte for hardt. Anonym: du trenger ikke være barnslig. Er barnslig å angripe utseende og personligheten til folk. Tror ikke andrea er sjalu på lunde. Tror bare hun var frustrert fordi bestevenninna ble stemt ut. Fullt forståelig.

    21. Aleksander: Det er forståelig nok, men altså alle er glad i hverandre her. Det handler ikke om det. Lunde og Sofie var kjempegode venninner de inne, avgjørelsen om å sende henne ut handlet om spillet. Det er det dere ikke er så gode på å skille alltid. Paradise og virkeligheten er to veldig forskjellige ting. Det at Kevin var med på det er forståelig, som jeg sa til han i gårsdagens episode, men det var fortsatt veldig overraskende og selvfølgelig skuffende når vi trodde at han var på “vår side” uansett hva.

    22. Andrea: det er jo bra da at dere alle er glade i hverandre og skiller spillet fra virkeligheten. For min egen del hvis jeg spiller f.eks “RISK” med vennene mine så kan dem være sinte i etterkant hvis jeg f.eKS laget avtale med dem og svikter dem… Da blir dem skuffet. Som sagt det er jo et spill… jeg skjønner at det er virkeligheten er en ting og paradise er en ting…. man må skille ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg