SELVMEDLIDENHETEN ER PÅ TOPP

Dette har virkelig vært en av de hardeste dagene på lenge! Jeg har ligget rett ut med tidenes hodepine og kvalme, men det kan jeg rett og slett takke meg selv for. Her er selvmedlidenheten på topp kan du si. Jeg husker ikke sist jeg var så dårlig etter å ha vært ute. Vanligvis pleier jeg å fungere ganske greit, men i dag kom jeg meg  ikke opp av sengen før kvart på fem, haha. Da kom jeg på at jeg klarte å tråkke over i går, så på toppen av det hele er ankelen min vond og hoven. Så det er min dag, da.

Jeg hadde det heldigvis veldig moro i går, så det er kanskje verdt litt kvalme i dag. Vi feiret en av mine bestevenninner, Emilie! Hun ble 23 år i dag, så noen av oss jentene dro ut sammen i går for å feire henne. Vi hadde det faktisk skikkelig moro. Det er en av de beste kveldene jeg har hatt ute på lenge. Jeg kjenner at det er deilig å variere utestedene litt. Det var en periode vi kun var på Nox, og da ble jeg veldig lei fordi det ble på en måte det samme hver helg. I går dro vi på Taket på Steen&Strøm, og det var rett og slett skikkelig gøy!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg