GOD SAMVITTIGHET

Jeg hadde en skikkelig produktiv dag i går, og jeg er veldig fornøyd med egen innsats. Det er så ofte jeg legger masse planer og lager to do-lister som jeg ikke klarer å fullføre. I går gikk det helt supert, og jeg endte opp med å sette meg ned i sofaen rett over elleve med kjempegod samvittighet. Jeg dro rett på trening etter jobb og kjørte en skikkelig deilig intervall-økt på mølla. Jeg merker nå hvor mye jeg har savnet treningen. Mestringsfølelsen og energien det gir meg kan ikke hentes fra så mange andre steder. Det ga meg faktisk nok energi til at jeg dro rett hjem og vasket hele leiligheten, gikk en lang tur med Celine og ble kvitt alt av rot i leiligheten! Nå er det rent og pent til Sofie kommer hjem fra Roma-turen sin.

Nå skal jeg som vanlig på jobb. Gjør jeg annet? Nei, ikke så mye. Jeg er egentlig satt opp hver eneste arbeidsdag i mai, men jeg klarte å ordne meg fri neste helg for da skal Sofie og jeg på en liten tur! Jeg gleder meg skikkelig. Hun er ikke ferdig med sin nåværende reise før hun begynner å planlegge neste, haha. Denne reisen blir ikke fullt så eksotisk, men jeg ser ordentlig frem til å komme meg bort fra hverdagen og gjøre noe litt annerledes.  


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg