DATE NIGHT

Noen ganger blir jeg skikkelig oppgitt av meg selv. I går skulle jeg egentlig ut en liten tur med Rebecca og Henote. Jeg hadde sminket meg klar, tatt på meg et passende dra ut-antrekk og var egentlig helt klar. Plutselig endte jeg opp i sofaen med Sex and The City rullende over tv-skjermen og iskrem-boksen stående foran meg. Jeg droppet hele greia, og dro på meg hettegenseren i stede. Åh, jeg er så håpløs noen ganger. Det er dessverre litt typisk meg å trekke meg i siste liten fordi jeg ikke gidder allikevel. Det er en skikkelig dårlig uvane, og jeg må virkelig ta meg sammen. Samtidig kjenner jeg at det var greit denne gangen. Jeg var ganske sliten, og det å dra ut dagen før jobb er veldig lite ideelt. 

I kveld skal jeg ha en skikkelig Andrea-kveld. Jeg skal ikke sosialisere meg i det hele tatt, men bruke kvelden på å slappe av og ordne litt i leiligheten. Det er virkelig på tide med en skikkelig vask her, så det står på kveldens agenda sammen med en treningsøkt. Det skal bli så deilig å få det rent og pent her! Når jeg har vasket ferdig skal jeg ta på meg koseklærne, tenne masse lys og skjære opp litt frukt før jeg setter på en film med Celine i armkroken. Hun er min date for kvelden, og det er så koselig å være hundepasser! Jeg tror kanskje hun er litt småsur fordi jeg jobber hele tiden og aldri er hjemme, men i kveld skal hun få masse kose og kjærlighet!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg