JEG SETTER PRIS PÅ DET GODE FORHOLDET VI HAR

God morgen ❤

I dag har jeg senvakt på jobb, men jeg har masse jeg må ordne før den tid. Jeg må si at jeg hadde ekstremt lite lyst til å stå opp da vekkerklokken ringte i dag tidlig. Kvelden i går ble alt for sen, men sånn blir det fort når det er koselig. Jeg hadde en veldig fin dag i går, og fikk besøk av Henote etter jobb. Vi lagde taco og bare hang sammen. I tillegg bor Kevin hos oss når han er i Oslo, så han, André og en venninne av Kevin var her en liten stund med oss før de dro ut en tur. Det var superkoselig! Det er så fint å ha så mange samlet i Oslo, og jeg setter skikkelig stor pris på at mange av oss fortsatt har bevart det gode forholdet og holder kontakten. Leiligheten vår har blitt et slags møtested, og det er både hyggelig og litt slitsomt til tider. Mest hyggelig da.

Nå må jeg faktisk komme meg avgårde. Trening, nøkkelerstatning og vasking står på planen før jeg drar på jobb klokken tolv så her gjelder det å være effektiv. Håper alle dere fine lesere får en kjempefin torsdag! 

7 kommentarer
    1. Hva syns du om at Sofie prøvde å kaste deg under bussen i går? Da hun sa at du var den eneste grunnen til at hun løp rundt som hun gjorde.

    2. Martine: man må prøve å redde seg selv, og i et desperat øyeblikk nevnte hun dette. Det er jo faktisk sant. Hun gjorde mye for meg der inne og var hovedgrunnen til at jeg fikk bli i uke 6 da Petter låste seg til Teele, så hun løp mye rundt for meg. Det at jeg var en del av spillet var det ikke så mange som var klar over, nettopp fordi Sofie løp rundt og fikset ting vi ble enige om mens jeg holdt meg i bakgrunnen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg