JEG KLAPPER I HENDENE SOM EN SELUNGE

Jeg er fullstendig klar over at mange irriterer seg over klappingen min. Altså, at det er så utrolig irriterende forstår jeg ikke helt, men greit jeg kan se det litt. Det vi alle kan være enige om er at det er en veldig merkelig greie jeg driver med. Jeg klapper i hendene som en selunge. Hvorfor?

Av en eller annen grunn klapper jeg i hendene når jeg blir glad. Det blir bare til at jeg får et lite lykkerus som kommer til live gjennom litt klapping. Jeg tror dessverre det hele begynte da jeg så Zach and Cody’s Suite life. Husker dere den bortskjemte tenåringsjenta som var datteren til eieren av hotellet? London Tipton tror jeg hun het i serien. Hun holdt på meg sånn irriterende klapping som jeg driver med, og jeg tror dessverre det var på denne tiden jeg begynte med det. Da jeg var yngre var jeg ekstremt lett påvirkelig og la til meg alt mulig rart som folk rundt meg gjorde. Dette ble en av de tingene. 

Jeg har faktisk prøvd å slutte flere ganger, og de stakkars vennene mine har irritert seg i årevis. Det går bare ikke. Jeg vet ikke hvorfor, men sånn helt seriøst. Vennene mine har klart å leve med det i såpass mange år at dere bør klare å holde ut til min tid på Paradise Hotel er over. 

 

18 kommentarer
    1. så morsomt at du er så opptatt med å være ordentlig så ender du opp i sengs med Petter 🙂 utrloig gøy

    2. Tenkte du kanskje ble overrasket over den planen som alle la bak ryggen deres? Virka jo som at dere trodde dere hadde full kontroll, og episoden viste jo det motsatte. Var det ikke overraskende å se hvor mange som var på “den andre siden”?

    3. Hei! Hvordan forholder du deg til all kritikken? Klarer du å gi faen, eller går det inn på deg? Ser at du er den som får best hat inne på Jodel, og at du omtales som en mobber.

    4. Stinius: Noe går selvfølgelig inn på meg, men det meste bryr jeg meg veldig lite om. Alle kan ikke like alle 🙂 Det at jeg blir omtalt som mobber er så usaklig at jeg ikke tar stilling til det akkurat nå.

    5. Hahaha..jeg må nok innrømme at jeg er en av de som irriterer meg grenseløs over den klappingen din 🙈men når jg leser innlegget ditt nå og du forklarer hvorfor,så forstår jg litt mer hvorfor du gjør det😛 Litt gøy da og du er nå søt😊

    6. Skjønner ikke at folk synes det er så irriterende? Synes du er søt! Folk vil nok bare ha noe å hate på

    7. Jeg irriterer meg overhodet ikke over klappingen din 😂 Jeg synes faktisk det er ganske morsom og jeg liker det veldig godt #UnicornAndrea 👏🏻🦄

    8. Jeg må spørre, hvor har du kjøpt den fine t-skjorta? 🙂
      Hvem har ikke vokst opp med Zack og Cody`s søte hotelliv…. #90tallsbarn 😀 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg