HAR JEG FÅTT ET NYTT SYN PÅ NOEN AV DELTAKERNE?

Her kommer den siste delen med svar på spørsmålene fra spørsmålsrunden! Håper dere fikk svar på litt av det dere lurte på ❤

Er du 94 eller 95?:)

Jeg er 94!

Hvem av deltakerne har du fått et nytt syn på når dere har kommet ut av hotellet? Er det noen av de som har “en” personlighet på innsiden av hotellet og en på utsiden? Isåfall hvem?

Jeg har vel ikke fått et nytt syn på noen av de, nei og føler at alle ga et rett inntrykk av seg selv inne på hotellet.

Hvor setter du på vipper?

Hos Zelia på Beautystop Trodnheim ❤

Kan du fortelle noe om oppveksten din?

Jeg vokste opp på en liten gård i Larvik hvor vi hadde masse søte dyr, og det var veldig koselig. Der bodde jeg til slutten va barneskolen tror jeg, så flyttet vi i et hus nærmere skolen. Jeg hadde generelt en fin oppvekst, og har mange gode minner, særlig fra tiden på gården. Jeg har en lillesøster som er to år yngre enn meg, og vi kranglet masse da vi var små! De siste årene har vi kommet nærmere hverandre, og det er veldig koselig ❤

Hvor er du fra?

Jeg er fra Larvik, og for de som er enda bedre kjent så er jeg fra Tjølling.

Hvilket stjernetegn er du? 🙂

Skorpion

Har du noen dyr? 🙂

Ikke her i Oslo, nei, men hjemme hos mamma har vi en kjempesøt katt som heter Miss ❤ Jeg har hatt veldig mange dyr oppgjennom, og det er noe jeg føler jeg må ha! Elsker dyr!

Røyker eller snuser du?

Nei, det gjør jeg ikke og det er jeg veldig stolt av!

Var kameraene på 24/7? Eller var de helt av om natten?

Kameraene er på 24/7, og de skrus aldri av.

Har du tatovering?

Nei, ikke en eneste en.

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 26. oktober ❤ Jeg elsker bursdag!

Hvor på Island er du fra? Og kan du lage et lite innlegg opp igjennom årene dine? Har du et godt forhold til Island?

Jeg er ikke fra Island, men pappaen min er så jeg har aldri bodd der. Han er fra et sted som heter Mosfellsbær som ligger like utenfor hovedstaden Reykjavik. Jeg elsker Island, og har skrevet et innlegg om det som dere kan lese HER.

 

5 kommentarer

Siste innlegg