UTEKINO PÅ TJUVHOLMEN

Jeg er utrolig glad for at jeg har klart å holde løftet til meg selv om å ikke dra ut denne helgen. Da jeg gikk hjem i går kveld og så alle de fulle menneskene som stod i evigvarende køer på vei inn til et utested tenkte jeg bare “herregud, så glad jeg er for at jeg ikke er en av de”. Det fristet ikke et lite sekund en gang. Nå var jeg riktignok veldig sliten etter en utrolig lang og kaotisk dag. Det ble faktisk en 12-timers arbeidsdag på meg, og i følge min kjære Fitbit hadde jeg faktisk gått over tjueni tusen skritt, altså rett under to mil! Vi hadde litt å gjøre på jobb da for å si det sånn. Heldigvis er vi verdens beste team!

Etter jobb møtte jeg noen venner i byen, selv om en del av meg ville dra rett hjem og legge meg under dyna. Det fristet veldig å se de fine vennene mine igjen, og jeg har jo gledet meg skikkelig til å se Grease på utekino! Jeg endte selvfølgelig opp med å dra, og vi satt oss til rette på gressmatten ute på Tjuvholmen. Dessverre ble gleden kortvarig da storskjermen falt ned… Om de ordnet det igjen aner jeg ikke, for vi tok det som et tegn om kom oss avgårde. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg