KLAR FOR MARKEDSDAG

Nå er det like før jeg skal gå ut av døren og komme meg avgårde. Det er klart for markedsdag i Bogstadveien, og jeg gleder meg skikkelig! Det eneste problemet er at jeg omtrent ikke har sovet i natt. Jeg vet ikke hva årsaken var, men jeg våknet en million ganger og er så utrolig trøtt nå. Jeg håper jeg kvikner til når jeg kommer meg på jobb, for dette blir så moro. Det kommer til å bli fullstendig kaos, men det er halve moroa. Vi jentene skal bare kose oss midt i kaoset som vi alltid gjør på slike dager. Det tar riktignok på, så jeg kommer nok til å sove godt og lenge natt til søndag. I kveld skal jeg jo på utekino, så det blir nok en sen lørdag på meg. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg