DETTE SKAL JEG GJØRE I HELGEN

Denne helgen gleder jeg meg utrolig mye til fordi jeg tror den blir kjempefin! Solen skinner, det er varmt og jeg skal bare kose meg.

I dag har jeg jobbet hele dagen og i kveld skal jeg bare være hjemme med min roomie. Vi skal lage litt mat og ta det helt med ro. Jeg skal i hvert fall ikke ut denne helgen, og den avgjørelsen står jeg fast ved. Når været er så fint som det er nå frister det veldig, men jeg trenger en pause. Det er mye annet man kan gjøre når sola skinner, og når jeg ikke drar ut får hele hele søndagen til rådighet!

Lørdagen min er stappfull fra tidlig morgen til sent på kveld. Det er markedsdag i Bogstadveien, og jeg jobber selvfølgelig hele dagen. Dette er virkelig en av de morsomste arbeidsdagene i året! Det er full fart fra vi åpnet til vi stenger, og tiden flyr av gårde. Vi jentene har det skikkelig moro, alle er supergira og vi jobber så utrolig bra sammen så dette blir moro ❤ Dette blir en ganske slitsom dag, og vanligvis vil jeg bare hjem og slappe helt av, men ikke denne gangen! Jeg skal en svipptur hjem og ordne meg, så skal jeg møte Martine, Marius og Sara i byen før vi drar ut til Tjuvholmen. De skal nemlig ha utekino! Det har jeg alltid hatt lyst til å dra på, men aldri fått surret meg til å gjøre. I det fine været her frister det skikkelig, og når de i tillegg viser en av favorittfilmene mine, nemlig Grease, så må jeg rett og slett få det med meg!

Søndagen er foreløpig helt åpen, men det er slik jeg liker å holde søndagene mine. Dette er min eneste faste fridag fra jobb i løpet av uken, så her liker jeg å ta ting litt som det kommer. Jeg har allikevel bestemt meg for at jeg skal ut og nyte været, for på mandag venter en 6-dager arbeidsuke inne i en butikk så her gjelder det å få nytt sola mens jeg kan! Jeg har lyst til å gå en tur, sitte i en park, grille og bare nyte våren.

Hva skal dere i helgen?
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg