VI SKAL AVSLØRE HVERANDRES HEMMELIGHETER

Det været her gjør meg så utrolig glad! Jeg gikk fra jobb i bare tskjorte med skinnjakke over, og det var faktisk alt for varmt. Det er skikkelig digg! Jeg håper bare været holder seg slik til søndag så jeg kan bruke hele dagen ute i sola. Jeg skal ikke ut i helgen, så det betyr at søndagen ikke forsvinner til å være redusert etter byturen slik den har blitt i det siste. I stede for å da på byen skal jeg og en venninne dra på utekino på Tjuvholmen! Det er skikkelig hyggelig, og det som gjør alt enda bedre er at de viser Grease. Jeg er så glad i den filmen, og å se den på denne måten er ekstra moro. 

Nå skal Sofie og jeg spille inn en ny video til dere! Denne gangen skal vi avsløre hverandres hemmeligheter og sære vaner, så dette er det bare å glede seg til for deres del. Det blir litt skummelt for vår del, haha. Nå må vi komme i gang, for snart får vi besøk av noen fine PH-jenter. Vi skal kose oss og ha en skikkelig jentekveld med litt vin og snacks, mens vi snakker om alt og ingenting. 

 

8 kommentarer

Siste innlegg